fjong..

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Ett bra sett för mig att dölja morgonfjong är att lägga upp den mot magen, mellan bältet, så ligger tröjjan framför så snorren inte syns...bara det att mamma kom bakom mig och klappa mig på magen när jag stog vid ytterdörren och andades in morgon-luften...pinsamt.
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Ehh... hur skulle man annars göra? Man kan ju inte gärna böja den nedåt!?

Däremot skulle jag vilja ha tips på hur man kan göra i mjukbyxor? Jag har en mycket god vän, tjej, som jag inte har något sexuellt umgänge med, men vi kramas mycket och ofta när vi gör det - FJONG - så åker den upp. Det är oundvikligt, och jag vill inte att det ska synas. Har man jeans är det inte så tydligt, men har man mjukbyxor, vilket vi ofta har när vi är hemma hos varann, så syns det ju tydligt! Det verkar inte finnas några kalsonger som är utformade för att den lille mannen ska hålla sig på plats! :( Däremot är tanga bättre än boxers, har jag märkt.
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Det jobbigaste är om man åker buss... gjorde det mycket förr, och kommer ihåg vi ett par tillfällen, då snoppen ville stå upp och det blev ju inte bättre av alla vibrationer o stötar buss sätet gav ifrån sig. När man väl steg av hade man så mycket stånd man bara kunde ha. Man fick gå då med väskan eller vad man nu hade i handen, och ha det framför ballen.
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Högerhanden

Det jobbigaste är om man åker buss... gjorde det mycket förr, och kommer ihåg vi ett par tillfällen, då snoppen ville stå upp och det blev ju inte bättre av alla vibrationer o stötar buss sätet gav ifrån sig. När man väl steg av hade man så mycket stånd man bara kunde ha. Man fick gå då med väskan eller vad man nu hade i handen, och ha det framför ballen.

det där känner jag igen ;) jobbigt då man har mjukisbyxor. då får man ha skolböcker o sånt framför :D synd att man inte kan vara naturlig och visa det som blir.. utan att man ska skämmas.
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
jaså det var fler som kunde det :)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 
Toppen