flechligt

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Funderar på att köpa en. Är de värda sina pengar?

De är sköna och värda pengarna. Dock kan de vara lite jobbiga med just rengöring och torkningen. Speciellt om den måste hållas gömd. Här hemma så får den ligga och torka i skåpet inne i badrummet om barnen är hemma, annars så får den ligga ute fritt när den torkar. Tjejerna har det enklare där, bara tvätta av stavarna/dildos och, torka av med handduk sen tillbaka till lådan i sovrummet.
 

sköntattrunka

Aktiv medlem
Kön
Man
De är sköna och värda pengarna. Dock kan de vara lite jobbiga med just rengöring och torkningen. Speciellt om den måste hållas gömd. Här hemma så får den ligga och torka i skåpet inne i badrummet om barnen är hemma, annars så får den ligga ute fritt när den torkar. Tjejerna har det enklare där, bara tvätta av stavarna/dildos och, torka av med handduk sen tillbaka till lådan i sovrummet.
Kan bara hålla med om allt ovanstående. Inget man tar fram för att tömma lite snabbt, men när man har tiden och lusten så är det en skön upplevelse och ger mycket njutning.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar just att man inte kan påverka trycket alls. Det blir som en retande effekt. Man pumpar hårdare och hårdare vartefter man blir mer upphetsad, och det går snabbare och snabbare, men trycket förblir detsamma hela tiden. För mig som tenderar att greppa succesivt hårdare om kuken är det bra också, för jag blir inte lika öm i kuken av att runka länge med den som när jag kör med bara handen.
 
Toppen