Fler som är nyfikna på Lisbeth Salander.....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har just varit på semedster och läst Stieg Larssons helt otroliga Millenium serie. (Synd att vissa skall dö för unga....)

Jag blir kåt på LS när jag läser böckerna... Hon verkar ju inte vara bildskön, inget attraktivt yttre.... Undrar vad som kåtar upp mej??

Hennes förhållningssätt till dom som hom bestämmer sej för att ha sex med måste det vara!? Alla andra tatuerar hon ju eller slår ihjäl.....

Mht den risken skall man nog bara visa intresse, låta henne närma sej samt bestämma...

Blev en del runkande på semestern kan jag säga.....


Någån som tänkt detsamma?

/ I
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Har just varit på semedster och läst Stieg Larssons helt otroliga Millenium serie. (Synd att vissa skall dö för unga....)

Jag blir kåt på LS när jag läser böckerna... Hon verkar ju inte vara bildskön, inget attraktivt yttre.... Undrar vad som kåtar upp mej??

Hennes förhållningssätt till dom som hom bestämmer sej för att ha sex med måste det vara!? Alla andra tatuerar hon ju eller slår ihjäl.....

Mht den risken skall man nog bara visa intresse, låta henne närma sej samt bestämma...

Blev en del runkande på semestern kan jag säga.....


Någån som tänkt detsamma?

/ I

Ja, hon är ju inget dumt litet våp, som har till uppgift att behaga det motsatta könet.
Har lyssat på alla 3 när jag suttit & jobbat, snart dags att ta ett varv igen.
Du kanske blir attraherad för att hon gör det där man skulle vilja göra, men aldrig har mod till.
Ger igen & nitar till. Dock ganska sympatiskt, hon använder inte list/våld oprovocerat.
Till de som inte läst/lyssnat på böckerna, gör det, garanterat spännade.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det är väl fler än Snippas som vet vem LS är.....

Naomi Rapace är nästan för bildskön för rollen på film/TV känns det som. Skall bli mycket spännande och se hur det blir.

/ I
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Det är väl fler än Snippas som vet vem LS är.....

Naomi Rapace är nästan för bildskön för rollen på film/TV känns det som. Skall bli mycket spännande och se hur det blir.

/ I

Kan nog hålla med att Noomi är lite för snygg för rollen, men ändå ett mycket bra alternativ.

Håller dock inte med om att hon har väckt några lustar då jag läste böckerna. Tror nog hon är lite för overklig för mig för att jag ska gå igång på det. Men ser verkligen fram emot filmen, kan nog bli en del sköna scener :D
 
Toppen