Härligt. Hur långt in på hösten kan du göra det? Eller kör vinterbad också?Jag och frun solade nakna i eftermiddagssolen igår.Är naken nu och badade naken ute för ett par timmar sen,gör det varje morgon.Naken är bäst.
Jag badar tills isen lägger sig sen brukar den bli snötvagning när snön tillåter.Härligt. Hur långt in på hösten kan du göra det? Eller kör vinterbad också?![]()
Finns massor som du. Jag är naken när jag känner för det och när det är varm nog. Tjejen när hon känner för det, ofta inte samtidigt. Annars kläder. Ditt hem, du gör vad du vill där hoppas jag. Är det en big deal för dig? För mig är det som strumpor eller inte på sommaren. Mest utan men är jag i skogen är det strumpor på p g a fästingar och annat. Bara praktiskt. Inget kopplat till sex. Vad är grejen för dig?Finns det fler än jag som gillar att vara naken hemma?
Jag tillhör de där som inte brukar klä på mig förrän det är nödvändigt. En ledig dag så kan det bli ganska många timmar innan man måste gå ut och då är det skönt att låta kroppen vara fri.
Likaså på kvällen, efter det att jag tagit en kvällsdusch så känns det helt överflödigt att klä på sig igen.
Är det bara jag eller finns det fler..................?