Fler som runkar mer än en gång om dan?

MrV

Ny medlem
Ålder
33
Kön
Man
Lite kul att kolla om det finns fler som är som en själv. Runkar flera ggr om dan och gillar tanken att öka eller lägga mer tid på runkandet även om jobbet gör det svårt. Kanske kan uppmuntra varandra, vore lite cool tanke. Jag hamnar lätt på flera timmar och tre om dan. Minst, ska erkännas. Inget man skriker ut men så är det.

Hur ofta/länge kör ni i snitt om dan?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite kul att kolla om det finns fler som är som en själv. Runkar flera ggr om dan och gillar tanken att öka eller lägga mer tid på runkandet även om jobbet gör det svårt. Kanske kan uppmuntra varandra, vore lite cool tanke. Jag hamnar lätt på flera timmar och tre om dan. Minst, ska erkännas. Inget man skriker ut men så är det.

Hur ofta/länge kör ni i snitt om dan?
Du missade tävlingen vi körde här för nån månad sedan.....
 

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
En gång per dag? Två är standard i det här hushållet, men då har jag inte haft en regelbunden sexpartner på ett tag heller. Jag lägger gärna en bra stund på att runka: kollar porr, läser på erotiska forum, chattar. Edgar oftast också, så det blir väl någon timma per dag om man slår ut det. Tycker att fler borde lägga lite mer tid på runkandet. Gör det till en trevlig stund, gå och bygg upp kåtheten under dagen tills du knappt kan hålla dig. Använd leksaker om du gillar det. Våga utforska mer! Nu satsar vi på oss själva, grabbar.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt att höra att flera runkat mer än en gång om dan.. Sen jag började runka i 13 årsåldern blev det nästan ett begär. Så småningom började jag träffa tjejer o visst var det skönt att få ha sex o smeka tuttar o göra en mus blöt. Men den största njutningen har jag alltid haft när jag runkat. Det har inneburit att att jag vid samlag inte behövt fokusera på min egen utlösning utan tränar upp uthållighet. Detta har uppskattats av kvinnor söm fått flera orgasmer och jag njutit på mitt sätt..
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Förr var det alltid flera gånger. Nu väldigt sällan även om man har möjlighet. Helt ensam i flera timmar. Även om jag får för frun.
 

Ballen

Aktiv medlem
Kön
Man
Lite kul att kolla om det finns fler som är som en själv. Runkar flera ggr om dan och gillar tanken att öka eller lägga mer tid på runkandet även om jobbet gör det svårt. Kanske kan uppmuntra varandra, vore lite cool tanke. Jag hamnar lätt på flera timmar och tre om dan. Minst, ska erkännas. Inget man skriker ut men så är det.

Hur ofta/länge kör ni i snitt om dan?
jag är en notorisk runkare
flera gånger om dan hemma och ute i naturen
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När jag var yngre kunde jag runka säkert 2-3 ggr om dagen. Fram till jag var 24 nått. Sedan träffa jag min fru och efter det fick man ju fokusera mer på familjeliv så att säga. Nu mera, när jag har chans att runka så blir det hellre lång runk och bara en gång per dag. Men som sagt, mellan 12-24 års åldern så blev det säker 2 ggr om dagen vissa perioder. Rekordet är 9 gånger på en dag, och 21 ggr på en vecka.
 
Toppen