Fleshlight problem

Xstream

Ny medlem
Kön
Man
Hej.

Drog en uppfriskande runk för 2 dagar sen med min Fleshlight.
Men jag blev avbruten efter sprutet och var tvungen att gömma bort den.
Kom på nyss att jag inte hade rengjort den, och det kan ju inte vara bra, massa glidmedel och sperma som legat och gottat sig i den.. aja

Försökte tvätta den med bara vatten ( det fick duga då jag inte har nån bra " leksaks-rengörare" hemma för tillfället ).

och den luktar förjävligt .. och då är min fråga

Blir den bra igen om jag skulle rengöra den med nån form av hygien artikel från t.ex lastbryggan?

eller är det bara att slänga den? :(

tacksam för svar
 

-T-

Medlem
Kön
Man
Hej.

Drog en uppfriskande runk för 2 dagar sen med min Fleshlight.
Men jag blev avbruten efter sprutet och var tvungen att gömma bort den.
Kom på nyss att jag inte hade rengjort den, och det kan ju inte vara bra, massa glidmedel och sperma som legat och gottat sig i den.. aja

Försökte tvätta den med bara vatten ( det fick duga då jag inte har nån bra " leksaks-rengörare" hemma för tillfället ).

och den luktar förjävligt .. och då är min fråga

Blir den bra igen om jag skulle rengöra den med nån form av hygien artikel från t.ex lastbryggan?

eller är det bara att slänga den? :(

tacksam för svar

Hade samma problem förut med min.. slutade med att jag fick kasta den... :(
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Här väntar vi med spänning ett svar från självaste Mr.Fleshligt = Glimmer
Det inte du vet om Fleshlight Glimmer är nog inte värt att veta om den leksaken
så har du något bra tips till Mr. Fittsork och oss andra nyfikna :)

BTW så borde kanske denna ligga i tråden här snackar vi leksaker! Låter den dock ligga kvar här då det ju i grund o botten även handlar om onani
 

Xstream

Ny medlem
Kön
Man
Men om jag tvättar den med t.ex disinfektions medel för leksaker, så borde det ju inte vara några bakterier kvar i den. Det är nog mest svamp jag oroar mig för, men det borde väl försvinna med sånt medel.

Min fleshlight luktar bara konstigt i botten av själva innanmätet så det är ju inte så att det luktar i hela huset precis :D
 

Xstream

Ny medlem
Kön
Man
EDIT:

Nu är den riktigt grundligt tvättad med disinfektionsmedel ( som ska vara "kompatibelt" med fleshlighten ).
och lukten har nästan försvunnit, känner bara nåt om man verkligen stoppar nästan i den i utgången.

Men tror ni den är säker att andvända då?

Är riktigt sugen :(
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Personligen tror jag du utan risk skulle kunna knulla din fleshlight nu.:)
Det är ju ett material som i grund o botten är ganska poröst så det är nog svårt att få bort lukten helt o hållet om den nu luktat så illa men är den nogrant desifinerad så ska det ju inte vara några problem.

Lycka till;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Här väntar vi med spänning ett svar från självaste Mr.Fleshligt = Glimmer
Det inte du vet om Fleshlight Glimmer är nog inte värt att veta om den leksaken
så har du något bra tips till Mr. Fittsork och oss andra nyfikna :)

Tack för det smeknamnet! :)

Jag brukar rengöra FL direkt efter att jag har använt den. Men ibland gör jag inte det, då blir både glidmedel och sperma kvar i den nån dag.

Men det är bara att rengöra den som vanligt. Spola ur insatsen med varmt vatten, kanske lite längre stund än vanligt. Om man vill kan man efteråt även använda ett desinfektionsmedel avsett för sexleksaker. Själva behållaren (case) kan man tvätta med tvål och vatten om man vill.

Jag skulle aldrig slänga en FL, oavsett vad den luktar.
 

Proffset18

Medlem
Kön
Man
jag har inte varit med om nåt liknande men jag tror att det kan leda till att slänga den.
Men försök med rengöringsmedel från apoteket eller nåt milt för om du tar fel kommer materiallet bli fult.
 
Toppen