Flickor, ni bestämmer

itsyahomie

Ny medlem
Kön
Man
Har sett att många säger och tycker att längden inte spelar stor roll utan tekniken .. men är tjockleken viktigare än längden? ungefär hur tjock föredrar ni tjejer? :oops:
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
okej... *tar fram måttbandet och börjar fippla*

Tror ni verkligen att vi mäter och för statistisk på er? Jag har inte en aning om hur tjock eller lång snopp jag föredrar, eftersom jag inte bryr mig och aldrig skulle få för mig att utsätta en kille för pinan att bli bedömd utifrån ett måttband. Om sex blir bra beror inte på snoppen, utan känslan och energin paret lägger ner på akten.

all you need is love
 
Kön
Kvinna
Ibland tror jag ni killar är omöjliga...storlek spelar ingen roll alls (sagt 200001 gånger). Du skall vara extremt liten för att det inte skall kännas någonting alls. Sedan så har jag heller aldrig gått lös med måttbandet, vissa är större än andra that's it. Sex är kul och om kemin finns så spelar det ingen roll. Hela sexet sitter inte i kuken vet ni! :)

Men rent visuellt är större kukar mer tändade än små det kan jag ge er...och med detta menar jag då i porrfilmssammanhang inget annat.
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Ibland tror jag ni killar är omöjliga...storlek spelar ingen roll alls (sagt 200001 gånger). Du skall vara extremt liten för att det inte skall kännas någonting alls. Sedan så har jag heller aldrig gått lös med måttbandet, vissa är större än andra that's it. Sex är kul och om kemin finns så spelar det ingen roll. Hela sexet sitter inte i kuken vet ni! :)

Men rent visuellt är större kukar mer tändade än små det kan jag ge er...och med detta menar jag då i porrfilmssammanhang inget annat.
Tack Maree och Redheaded girl också. Är själv inte gigantiskt där nere, men erfarenheten säger mig att Ni tjejer uppskattar mer HUR vi använder kuken och då spelar storleken mindre betydelse...


jojo
 

jonih

Ny medlem
Kön
Man
Det verkar vara ett större problem för oss killar än för tjejer det här med storleken. Är själv "normalstor" (vad är normalt???)och har aldrig hört någon tjej klaga (ialla fall inte på storleken !!)
Man har ju även andra kroppsdelar än kuk att använda tex hand, mun,tunga.
MEN när jag ser på porr så vill även jag att killarna skall vara rejält utrustade (jo, jag är 150 % hetero)och framförallt spruta rejäla satser (helst i ansikte -mun) Detta slarvas det en hel del med i framförallt svensk p-film.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
"storleken spelar ingen roll"
jorå vi har hört den innan.
'det e ikke störelsen de rörelsen' som danskan sa.

jag vet att det e hur man använder vad man fått av naturen som spelar roll, vi killar e ju inte en kuk med tillhörande kropp för tjejerna. Kvinnor drar inte hem oss & rullar runt med oss i sänghalmen & utför gymnastiska övningar för att kuken e jättestor, det finns dildosar som e större än den största kuken.
så kom igen killar, det e ER tjejerna vill ha, HELA personen, från kroppen till själen!

(nej jag har ingen liten kuk, även om man kan tro det efter ett sånt utlägg)


Smisk, Känslan som sitter i!
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

Man kastar ju inte direkt ut en kille ur sängen bara för att han har liten snopp... det finns ju betydligt viktigare saker att tänka på. Typ humor och bemötande...

all you need is love
Tack Redheaded girl... Håller fullständigt med, kul höra lite mer mogna tjejers åsikter i de olika forumen.

jojo
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by MareeIbland tror jag ni killar är omöjliga...storlek spelar ingen roll alls (sagt 200001 gånger).
Vi spelar nog alla i samma liga, ni tjejer kan vara olidligt tjatiga om era tuttar :). Hmm... eller så kanske jag fått se mer av tjatet på grund av mina val/preferenser, när jag tänker efter så har de nog haft A- eller mindre B-kupor, allihop som jag haft ihop det med.

Äsch, strunt samma. Poängen är att penis och bröst är nog en stor del av personligheten, och därför blir de viktiga för bäraren. Oändligt mer viktiga än vad motstående könet kan begripa.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Originally posted by Flow242

Originally posted by MareeIbland tror jag ni killar är omöjliga...storlek spelar ingen roll alls (sagt 200001 gånger).
Vi spelar nog alla i samma liga, ni tjejer kan vara olidligt tjatiga om era tuttar :). Hmm... eller så kanske jag fått se mer av tjatet på grund av mina val/preferenser, när jag tänker efter så har de nog haft A- eller mindre B-kupor, allihop som jag haft ihop det med.

Äsch, strunt samma. Poängen är att penis och bröst är nog en stor del av personligheten, och därför blir de viktiga för bäraren. Oändligt mer viktiga än vad motstående könet kan begripa.

Hmm... jag undrar jag. Hur många trådar om snoppstorlekar finns det? Och hur många om bröststorlekar? Viss sanning finns det i uttalandet, men jag undrar om vår "hangup" är riktigt lika stor...

all you need is love
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan bara hålla med de andra tjejerna som uttalat sej i den här tråden; storleken spelar ingen större roll. Har aldrig träffat på någon som varit för klent utrustad, även om storleken varierat. Det handlar ju mer om samspel och lyhördhet om det ska bli bra, eller hur?

Skillnaden mellan manligt och kvinnligt i den här frågan kanske inte är så stor. Vi kanske också hade hållit på att mäta våra behag om vi inte var insatta i bh:arnas djungel. Vi vet ju vilken storlek vi har.

På en tjejfest i helgen kom faktiskt ämnet upp. Blev jätteförvånad att några av tjejerna avundades min "hylla". Jag tycker ju att dom har så snygga proportionerliga kroppar med en liten nätt byst. Alla kläder sitter snyggt och inga problem när man gympar... Skulle gärna byta min D/E-kupa mot B!

Så visst har vi tjejer också huvudbry.....
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
visst har vi huvudbry... absolut. Det var nog det jag menade... men inte riktigt hittade ord för. Vi har huvudbry, men inte lika mycket ångest runt det när det väl gäller sex. Jag skulle gärna ha mindre, en annan gärna större osv. Men vi relaterar inte brösten till hur bra vi är i sängen... inte jag i alla fall. Det verkar ju finnas gott om killar som gör det, när det gäller deras snoppar.

all you need is love
 

jonih

Ny medlem
Kön
Man
--------------------------------------------------------------------------------
hehe, jo Jonih..it's all in your head guys :)


Jo, Maree eller annorlunda uttryckt : All you need is a good head :cool:
 
Toppen