Fluktardamen

D

Deleted member 26814

Gäst
Halmstad 2007.
Regn, grått och trist.
Ligger på sängen i mitt hyrda rum och låter tankarna rinna iväg till en annan tid på, nära nog, samma plats...

Halmstad 1976
Solen hade värmt i flera veckor och jag beslutade mig för att åka till Halmstad . Alldeles själv.
Snart sjutton år och med ett skriande behov av att komma ifrån min tråkiga hembyggd.
Halmstad var ett säkert kort om man, som jag, ville sola, ta det lugnt och spana in lättklädda kvinnor.
Jag blev inte alls besviken, kan jag säga.
Trots att detta var innan topless-solning hade kommit på modet så räckte det så gott med mina hormonfyllda fantasier för att kuken skulle avkräva mig en avrunkning.
Men unga, yppiga tjejer till trots, mitt minne kommer alltid att förvara en mogen kvinna vid namn Eivor.

Har alltid haft för vana att ta ett tidigt morgondopp om tillfälle givits.
Denna sommar krävde detta om man ville ha lite svalka i badet.
Så runt sjusnåret brukade jag släntra ner till havet.

Redan första dagen träffade jag Eivor.
Hon nickade åt mig och log.
"En ung kille som redan är uppe....inte dåligt!"
Sedan började vi prata om alldagliga saker... väder, semester....
En dag sa hon att hon var änka sedan några år tillbaka och jag förstod, trots min ungdom, att hon saknade sin man oerhört mycket.
"Han hade nog kännt samma sak", tänkte jag och betraktade kvinnan framför mig.
Kortkilppt, silvergrått hår.
Olivbrun hy.
Nästan kolsvarta ögon som nästan var hypnotiska.
Mullig utan att vara direkt tjock.
Och...med ett par under bara bröst som bara drog mina blickar till sig.

En morgon kom hon ner till stranden, iklädd en alldeles ny baddräkt.
Hon snurrade runt och frågade vad jag tyckte....
Jag hörde min mun säga: Jo, den var ju jättefin....." sedan kom det:"....men det är ju bättre utan...."
Innan min hjärna hade hunnit reagera kom denna kommentar som om den var sagd av byxormen själv.
Jag kände ett akut behov av att börja gräva ett hål i sanden för att försvinna i.
Hennes reaktion överraskade mig dock.
Med ett klingande skratt kramade hon om mig, kyssta mig snabbt på kinden och sa: "Du ska väl inte titta på tanter då du har så många snygga tjejer att titta på...?"
Jag ville inte göra bort mig igen så jag svarade inte utan satta skyndsamt kosan mot vattnet.
hennes omfamning och kyss hade fått det att börja pulsera i min tonårskuk.

Väl ute i vattnet kunde jag dra ner mina badbyxor och runka min kompis med häftiga tag.
Sekunder senare sprutade jag min sats i det salta vattnet.
På darrande ben stod jag och såg hur satsen flöt iväg....rakt mot Eivor som stod, bara några meter ifrån mig.
Panik....!
Hon gjorde i alla fall inte sken av att ha sett något. "Sisten i är en äppelskrutt....", skrattade hon och dök i vattnet.
Då hon kom upp igen hade tyget i hennes baddräkt blivit, i det närmaste, transparent.
Brösten avtecknade sig tydligt och hennes bullfitta visade uppsig för mina stirrande ögon.
Utan att låtsas som om hon sett mina blickar, strök hon tillbaka sitt hår och slickade, förföriskt bort vattnet från sina läppar.
Jag flydde upp på land, livrädd för att mitt nyvunna stånd skulle ses av de andra morgonbadarna.
Min tanke var att kila upp till mitt tält och runka i lugn och ro.
Men kåtheten var mig övermäktig så jag smög in bland sanddynorna i stället.
Där drog jag snabbt av mig mina våta badbrallor, lade mig ner på badlakanet och började sakta smeka min kropp.
Tanken på att någon kunde komma, gjorde mig bara alltmer kåt.
Kuken pulserade i solljuset och jag runkade den med långa tag.
Jag kom att tänka på att det nog skulle vara ännu skönare med sololja.

Jag reste mig upp letade fram flaskan i min väska.
I ögonvrån såg jag en rörelse men låtsades inte om det....jag var alldeles för kåt....
"Om nå´n nu vill titta, så okej....", tänkte jag upphesat.
Jag lade mig ner igen och sprutade rikligt med det kletiga vätskan över mitt underliv.
Jag kunde höra att någon rörde sig i sanddynen bredvid.... samt ett återhållet flämtande.
Var nu helt säker på att någon tittade och att denna person gillade vad den såg.

Samtidigt som jag runkade smekte min andra hand, området mellan pungen och rövhålet....mitt favoritställe av erogena zoner.
Mitt underliv började, okontrollerat att jucka och jag kände hur jag var såå nära...
Jag vred huvudet åt sidan, åt det håll som ljudet kommit från.
Jag tittade rakt in i Eivors kåtglansiga ögon.
Jag kunde inte se hela hennes kropp.
Dock såg jag att hennes ögon var bottenlösa och att hennes ansiktsfärg tydde på en viss skam över att ha smygfluktat på en kåt sjuttonåring.
Hon log lite snabbt. Jag kunde ana att hennes händer just i detta nu bearbetade hennes fitta med stor framgång.
Hennes leende förvreds snart då hon snabbt närmade sig.
Hon spärrade upp munnen och flämtade fram sin orgasm.
samtidigt kom jag i en spermakaskad.
Hela min kropp riste och jag stönade kraftigt då klunkarna av het sperma pulserade ut över min mage.
Sedan blev allt stilla...

Vaknade till av en fiskmås hesa skriande.
Jag torkade snabbt av mig och tog mig upp till tältet.
Av Eivor såg jag ingenting.
Flera dagar gick utan att min kvinnliga åskådare kom för sitt morgondopp.
Jag hade givit upp hoppet att åter få träffa henne , då hon kom....
Hon kom rakt fram till mig och sa: "Förlåt för att jag tittade.... och tack för att du lät mig..."
Innan jag hann säga något vände hon sig om och gick.
Jag stod tyst och såg efter henne.
Jag log...
Det var min sista dag i Halmstad, men bara för denna sommar.
Det skulle bli många fler och Eivor skulle säkert vara där...
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Tänk vad drömmar kan göra........

det hade jag gärna upplevt. Detta med att en äldre kvinna tittar och onanerar är ju helt enkelt e gammal dröm jag haft sedan barnsben....

Bra skrivet - jag blev verkligen kåt...
 
Toppen