Fontän orgasm

Jaadu

Medlem
Kön
Man

anton100100

Medlem
Kön
Man
Jag tänder som fan på detta...
du kan ladda ner filmer om du har dc eller så..
sök på cytheria... hon är det mest kände sprutaren!

Runka på ni bara!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag tänder också på det stenhårt. Min kvinna skvätter och ibland sprutar det lite men inte sådana fontäner.
 

hejhopp2

Medlem
Kön
Man
Vätska från körtlarna runt urinröret, här är ett klipp,
Fontänorgasm består av vad som kan kallas prostatavätska eftersom den är mycket lik mannens vätska vid sädesuttömning, men utan sperma förstås. Fontänorgasmens vätska kommer genom urinröret och bildas i de "para-uretrala" körtlarna som har små förbindelsegångar med urinröret.

Mängden vätska vid kvinnlig ejakulation kan variera från några droppar, som man knappt observerar, till någon deciliter och det kan komma i strålar, som kan nå flera decimeter. En del kvinnor ejakulerar aldrig eller endast ibland medan andra gör det regelbundet. Det hör inte alltid ihop med orgasmen utan kan komma före och upprepas flera gånger vid multipla orgasmer.

Mer !!! än en deciliter kan komma :p:p

Kommer ihåg när min, då flickvän, och jag ringde till sjukvården för en sisådär 15 år sedan och frågade vad det här mysiga var för något ??
De blev förbannade och tyckte vi skulle sluta hitta på [}:)]
Vi skrattar åt det ibland när vi "simmar":p:cool:

:)hejhopp

Ps, De "fontänorgasmfilmer" jag såg, för 10-15 år sedan, fuskade de alltid i :eek: In med vatten i musen och kläm ut se'n [:(!]
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Henns orgasmer kallar jag [red]äkta[/red] försök å feka en sån orgasm... har fått äran å ge likadana orgasmer som cytheria får till en tjej... :D

let me let you come..
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Fontänorgasmer är 100% på riktigt, så vitt jag förstår det är det slidsekret i stora mängder. Jag har lyckats framkalla en sådan orgasm på en partner en gång, med hjälp av tungan och två fingrar. Sekretet har ungefär samma smak somd en smak man känner då man slickar en tjej, det är helt enkelt bara mer. Jag vet inte om alla tjejer kan få fontänorgasmer med mitt tips till killar som vill försöka framkalla en sådan på sin partner är att samtidigt som du slickar området runk klitoris för du in två fingrar i fittan och "pressar" lätt ihop tungan och fingrarna samtidigt som du rör de båda i cirkelrörelser. Det var så jag lyckades få min partner att spruta i alla fall.

Vad det gäller fontänorgasmer i övrigt tycker jag det är fenomenalt sexigt, det ser ut att vara så makalöst skönt för tjejen.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Min partner sprutar som sagt inga fontäner. Det skvätter mer men i övrigt stämmer det överens med vad anagram skriver. Bra skrivet och jag håller absolut med om att det ser så skönt ut för tjejen vilket ju är mer än halva nöjet.
 

hejhopp2

Medlem
Kön
Man
Då var det vatten de fejka med men vad är det som kommer om det är på riktigt
En gång till:oops:
Fontänorgasm består av vad som kan kallas prostatavätska eftersom den är mycket lik mannens vätska vid sädesuttömning, men utan sperma förstås. Fontänorgasmens vätska kommer genom urinröret och bildas i de "para-uretrala" körtlarna som har små förbindelsegångar med urinröret.

Fontänorgasmer är 100% på riktigt,
Därmed inte sagt att man inte kan/kunde fejka dom vid porrfilmsinspelningar. Hemma i sängen är det nog liiiiite svårare.;)

så vitt jag förstår det är det slidsekret i stora mängder
Svårt att få in slidsekret i urinröret i sådana mängder [:0];) sedan tycker jag det känns mycket mindre halt, mer åt vattenhållet, än slidsekret.

Vad det gäller fontänorgasmer i övrigt tycker jag det är fenomenalt sexigt, det ser ut att vara så makalöst skönt för tjejen.
Håller med till 100% :p

Ja du.. om du vill veta har cytheria till och med varit med i guinnes rekordbok!
Den boken som är så "välstädad":( nuförtiden[B)] vad har hon för rekord:sleep:

:)Hejhopp
 
Toppen