Fontänorgasm [söker dildo som ger...]

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Hallå
Vet ni någon bra dildo som kan " hjälpa" mig att få en fontänorgasm?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Min kvinna har en g-punktsvibrator som är klart effektiv. Den är dessutom vattentät ;)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
lilla my - jag har bestämt för mig att för att få fontänorgasm behöver man stimulera g-punkten, som sitter i slidan... inte i analen. Visst kan man komma åt den från analen, men det verkar vara lite som att gå över ån efter vatten.

Sex i rätt vinkel, eller ett finger som hittar rätt är mitt säkraste kort. G-punktsvibratorn är inte heller fel, men inte nödvändig...
 

fbgdgh

Ny medlem
Kön
Man
lilla my - jag har bestämt för mig att för att få fontänorgasm behöver man stimulera g-punkten, som sitter i slidan... inte i analen. Visst kan man komma åt den från analen, men det verkar vara lite som att gå över ån efter vatten.

Sex i rätt vinkel, eller ett finger som hittar rätt är mitt säkraste kort. G-punktsvibratorn är inte heller fel, men inte nödvändig...

Jaaa du... what to say?? Jag vet bara hur JAG fungerar. Jag kan få fontänorgasm helt utan stimulering av g-punkten, bara genom klittan och blygläppar eller genom analstimulans. "Behöver man" är ett underligt sätt att uttrycka sig inom detta område, då vi alla fungerar olika.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
lilla my - jag har bestämt för mig att för att få fontänorgasm behöver man stimulera g-punkten, som sitter i slidan... inte i analen. Visst kan man komma åt den från analen, men det verkar vara lite som att gå över ån efter vatten.

Sex i rätt vinkel, eller ett finger som hittar rätt är mitt säkraste kort. G-punktsvibratorn är inte heller fel, men inte nödvändig...

Jaaa du... what to say?? Jag vet bara hur JAG fungerar. Jag kan få fontänorgasm helt utan stimulering av g-punkten, bara genom klittan och blygläppar eller genom analstimulans. "Behöver man" är ett underligt sätt att uttrycka sig inom detta område, då vi alla fungerar olika.

Det ovan blev det ett himla konstigt nick på....jag är iaf LillaMy, icke att förväxlas med Lilla My.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
lilla my - jag har bestämt för mig att för att få fontänorgasm behöver man stimulera g-punkten, som sitter i slidan... inte i analen. Visst kan man komma åt den från analen, men det verkar vara lite som att gå över ån efter vatten.

Sex i rätt vinkel, eller ett finger som hittar rätt är mitt säkraste kort. G-punktsvibratorn är inte heller fel, men inte nödvändig...

Jaaa du... what to say?? Jag vet bara hur JAG fungerar. Jag kan få fontänorgasm helt utan stimulering av g-punkten, bara genom klittan och blygläppar eller genom analstimulans. "Behöver man" är ett underligt sätt att uttrycka sig inom detta område, då vi alla fungerar olika.

och varför då lägga in ett inlägg med en direkt uppmaning när alla fungerar olika? Jag reagerade mest på att du använde uttrycket "strunta i". Jag gissar nu, vill göra det väldigt klart, men jag tror det är betydligt vanligare att man får det med hjälp av g-punktsstimulans och inte analsex.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
lilla my - jag har bestämt för mig att för att få fontänorgasm behöver man stimulera g-punkten, som sitter i slidan... inte i analen. Visst kan man komma åt den från analen, men det verkar vara lite som att gå över ån efter vatten.

Sex i rätt vinkel, eller ett finger som hittar rätt är mitt säkraste kort. G-punktsvibratorn är inte heller fel, men inte nödvändig...

Jaaa du... what to say?? Jag vet bara hur JAG fungerar. Jag kan få fontänorgasm helt utan stimulering av g-punkten, bara genom klittan och blygläppar eller genom analstimulans. "Behöver man" är ett underligt sätt att uttrycka sig inom detta område, då vi alla fungerar olika.

och varför då lägga in ett inlägg med en direkt uppmaning när alla fungerar olika? Jag reagerade mest på att du använde uttrycket "strunta i". Jag gissar nu, vill göra det väldigt klart, men jag tror det är betydligt vanligare att man får det med hjälp av g-punktsstimulans och inte analsex.

Nu var det iofs med en liten blinkande kille bakom...och kan man få det utan andra hjälpmedel är det väl ändå inte fel. Prova kan man, tror ju inte att någon här på sajten tar de andra medlemmarnas ord för en bibel, utan just bara för vad det är, dvs "det här funkar för mig".

I min värld är sex inte så extremt allvarligt, utan en härligt kul och avslappnande njutningsfull del av livet. Jag tar gärna emot andra människors erfarenheter och tar de för vad det är.

Synd att du sätter en så tråkig ton gentemot en ny medlem.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag säger bara såhär - det var inte jag som började. Jag la ett inlägg att jag hade andra erfarenheter - och du sa att jag hade tråkig ton. Jag skrev i alla fall "jag har bestämt FÖR mig att man behöver" - det är inte en direkt uppmaning som kan få människor att tro att analsex är något man behöver ha för att få fontänorgasm. Dessutom var det ett JAG inblandat, vilket är mer än vad det var i din direkta uppmaning.

Om du dessutom är en kille om utger dig för att vara tjej - det är ännu värre. Jag vet inte hur jag ska tolka alla inlägg här, vem som är du och inte du och allt sånt.

Och ny medlem eller inte ny medlem? Jag hade skrivit likadant till alla.
 
Toppen