Fontänorgasm

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum

Gustav

Medlem
Kön
Man
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så? :oops:

För en del kvinnor är det lättare om de står upp. Det finns också dildos som är designade för att stimulera G-punkten.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att fontänorgasm ser jätte äckligt ut... Jag har aldrig fått någon själv tack och lov för då skulle jag med största sannolikhet skämmas ihjäl :eek:

Att förvandla känslan av att skämmas till en känsla av njutning kan ge oanade höjdpunkter. Missa inte att prova på det!
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag får alltid fontänorgasm när jag kommer, inte om jag bara stimulerar klittan, men alltid med någonting i mej :p
Jag kan komma hur många gånger som helst, hihi, men min pojkvän tycker inte alls om mina sprut...han tycker det är ganska äckligt och vill bara att jag ska sluta spruta, men det kan jag inte..
I början kunde jag kontrollera det bättre men idag har jag inte längre någon kontroll utan jag bara sprutar mängder så att han blir genomblöt :D när jag rider av honom...han tycker helt enkelt inte alls om det.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p

Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..:(
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p

Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..:(

Äcklas av fontänen:sleep: kroppsvätska det naturligaste som finns , har försökt i flera månader att få min fru att spruta men omöjligt.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p

Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..:(

Äcklas av fontänen:sleep: kroppsvätska det naturligaste som finns , har försökt i flera månader att få min fru att spruta men omöjligt.

Jag försökte oxå ett tag innan jag började spruta, och allt handlar om att man måste vara helt avslappnad och inte tvinga fram sprutet. Det funkade för mej när jag höll på med mej själv någon månad, innan det verkligen funka. Men jag kunde inte vid den tidpunkten spruta när jag blev knullad utan endast när jag använde dildon. Sen bara av ren slump en gång när jag red av min pojkvän så sprutade jag ner honom, och jag blev skitglad men inte han...man ska pressa utåt när man kommer så funkar det.
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p

Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..:(
Jag säger som SuperLasse. Du får spruta hur mycket du vill... Jag har aldrig varit med om det men skulle vilja uppleva det. Gärna när jag slickar så att tjejen sprutar mig rakt i ansiktet och i munnen... :p :p :p

Nu har jag fått ett rejält stånd!
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Jag får alltid fontänorgasm när jag kommer, inte om jag bara stimulerar klittan, men alltid med någonting i mej :p
Jag kan komma hur många gånger som helst, hihi, men min pojkvän tycker inte alls om mina sprut...han tycker det är ganska äckligt och vill bara att jag ska sluta spruta, men det kan jag inte..
I början kunde jag kontrollera det bättre men idag har jag inte längre någon kontroll utan jag bara sprutar mängder så att han blir genomblöt :D när jag rider av honom...han tycker helt enkelt inte alls om det.


....Det hade ju varit drömen för en annan som [red]Älskar[/red] fontänorgasmer... finns ju inget underbarare än att bli ner sprutad..
ju mer det kommer dess då härligare... [limegreen]Tvättmaskin[/limegreen]
finns om det skulle bli blöta lakan... MItt ex kunde spruta...å det var sååå
härligt...hoppas på att när man väl träffar sin kärlek igen...att hon också
kan få denna härliga underbara orgasm... *njuter* av välbehag...av squirt
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag har aldrig upplevt att någon kvinna som jag varit med fått fontänorgasm.
Har däremot sett filmer på kvinnor som sprutat och tycker inte det är speciellt upphetsande.
Det som gör mig kåt är väl att kvinnorna njuter men själva sprutandet gör mig inte upphetsad.
Jag skulle bli mäkta förvånad om min partner sprutade på det sättet.

Det jag undrat över då jag settt filmerna är om det är fejk eller sprutar det vätska på det sättet ?
Här är en liten film på en kvinna som onanerar och får en fontänorgasm.
Ni som har upplevt fontänorgasmer sprutar det verkligen som i filmen här:sleep:
Fontänorgasm

Titta uppe till höger på sidan som ni länkas till efter följande text i svart
All download slots are currently busyPlease wait .......seconds
Sekunderna räknar ned till 0 klicka sedan för att ladda ned
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Japp, det kan spruta sådär! Ibland kan det spruta mer och ibland mindre. Hurvida det är fejk i porrfilm eller inte så tror jag, samt att jag har hört, att tjejerna får dricka ganska mycket vätska innan för att öka "sprutet". Men jag VET som sagt inte. För mej är det så att jag sprutar mer ju kåtare jag är.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det ser så himla skönt och läckert ut!! Jag blir vrålkåt av sprutande tjejer... :p
Horny_babe: du är läcker, keep on squirting!
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Japp, det kan spruta sådär! Ibland kan det spruta mer och ibland mindre. Hurvida det är fejk i porrfilm eller inte så tror jag, samt att jag har hört, att tjejerna får dricka ganska mycket vätska innan för att öka "sprutet". Men jag VET som sagt inte. För mej är det så att jag sprutar mer ju kåtare jag är.

tror det handlar lite om både och... i och med att det e en mix av köns vätska och kiss...*vad jag hört och läst* och det e ju klart man sprutar ännu mer...ju kåtare och upphetsande man e... och ännu kåtare bli man ju när ens partner vill att man ska komma... :D
 

peterk

Ny medlem
Kön
Man
Japp, det kan spruta sådär! Ibland kan det spruta mer och ibland mindre. Hurvida det är fejk i porrfilm eller inte så tror jag, samt att jag har hört, att tjejerna får dricka ganska mycket vätska innan för att öka "sprutet". Men jag VET som sagt inte. För mej är det så att jag sprutar mer ju kåtare jag är.

Är det inte jobbigt ibland? Om du vill smygonanera ute och plötsligt sprutar ner dig?
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
Tror nog oxå att det beror på hur kåt tjejen e´samt vad å hur mycket hon druckit.men i vilket fall som helst tycker jag det e´väldigt upphetsande[mailurl]epostadress]namn[/url]
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Ja,snart kan man göra en doktorsavhandling i ämnet.
Hittade den här tjejen i cybervärlden....hon ser ut att få en skön orgasm
fast det mera rinner ur henne än sprutar:)
Orgasm
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Ja,snart kan man göra en doktorsavhandling i ämnet.
Hittade den här tjejen i cybervärlden....hon ser ut att få en skön orgasm
fast det mera rinner ur henne än sprutar:)
Orgasm

länken...verkar inte funka...inte för mej i alla fall... :(
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig upplevt att någon kvinna som jag varit med fått fontänorgasm.
Har däremot sett filmer på kvinnor som sprutat och tycker inte det är speciellt upphetsande.
Det som gör mig kåt är väl att kvinnorna njuter men själva sprutandet gör mig inte upphetsad.
Jag skulle bli mäkta förvånad om min partner sprutade på det sättet.

Det jag undrat över då jag settt filmerna är om det är fejk eller sprutar det vätska på det sättet ?
Här är en liten film på en kvinna som onanerar och får en fontänorgasm.
Ni som har upplevt fontänorgasmer sprutar det verkligen som i filmen här:sleep:
Fontänorgasm

Titta uppe till höger på sidan som ni länkas till efter följande text i svart
All download slots are currently busyPlease wait .......seconds
Sekunderna räknar ned till 0 klicka sedan för att ladda ned

Shit pommes !:p
 
Toppen