Fontänorgasm

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum
T

Tucas

Gäst
Såg ett porrklipp där hon Squirta, såg ut att hont yckte de var VÄLDIGT skönt, så ont tror jagt inte att de gör..
 

patric99

Ny medlem
Kön
Man
Japp, det kan spruta sådär! Ibland kan det spruta mer och ibland mindre. Hurvida det är fejk i porrfilm eller inte så tror jag, samt att jag har hört, att tjejerna får dricka ganska mycket vätska innan för att öka "sprutet". Men jag VET som sagt inte. För mej är det så att jag sprutar mer ju kåtare jag är.


wooooow, du hade gjort mig galet kåt om du hade ridit mig och sprutat villt!
Min största dröm ju!
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Är lite undrande här...fontänorgasm är det nånting alla kan få eller bara ett litet antal lyckosamma människor?
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är lite undrande här...fontänorgasm är det nånting alla kan få eller bara ett litet antal lyckosamma människor?

Om det tvistar de lärde! JAG tror ju då att de flesta kan få det (50% i alla fall, det är ju bara tjejerna som kan få en ;):D (sorry...)), om tjejen vill få en och känner sig bekväm med vad som kanske kommer att hända (fontänen som squirtar ut, och det blir blött). Och att man stimulerar g-punkten rätt och tillräckligt länge.
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert... :p

Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..:(

Äcklas av fontänen:sleep: kroppsvätska det naturligaste som finns , har försökt i flera månader att få min fru att spruta men omöjligt.

Jag försökte oxå ett tag innan jag började spruta, och allt handlar om att man måste vara helt avslappnad och inte tvinga fram sprutet. Det funkade för mej när jag höll på med mej själv någon månad, innan det verkligen funka. Men jag kunde inte vid den tidpunkten spruta när jag blev knullad utan endast när jag använde dildon. Sen bara av ren slump en gång när jag red av min pojkvän så sprutade jag ner honom, och jag blev skitglad men inte han...man ska pressa utåt när man kommer så funkar det.

Härligt tjejen. keep the good work.

alltså hur orkar man få flera efter varandra. som kille sprutar man ju och blir seg och slö... blir avundsjuk, skulle också vilja komma flera gånger på raken.

blir man inte matt och slö efter en orgasm..?
 

Shineonyou

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så? :oops:


Jag får ofta fontänorgasm och skulle inte alls vilja påstå att det är speciellt intnsiva för mig, men de gör absolut inte ont. Ibland kommer det mycket och ibland bara litegrand. Jag får det av att stimulera klitoris och innuti. Vet inte om det är G-punkten för jag såg i en bok att den verkade ligga ganska långt ner, men däremot fanns det en A-punkt enligt den här boken längre upp.
 

Hemlig

Ny medlem
Kön
Man
Nja jo visst blir man utmattad efter ett tag, men man kan gott komma 10 ggr innan man är helt slut och inte orkar mer. Det gör inte alls ont, tvärtom, det skönaste som finns:D
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blir så glad (läses glad och INTE som kåt) av att läsa hur ni tjejer njuter, det är häftigt när tjejer njuter! Och det med att jag menade glad, så menade jag glad. Men om jag skulle få se en tjej njuta så skulle det ordet bytas ut. Jag hoppas ni fattar vad jag vill förklara??

Såg i en film att tjejerna hade tränat på att spänna vissa muskler i underlivet, så att g-punkten var helt synlig när de spännde musklerna. Så den var riktigt lätt att komma åt på dem... Ja-ja jag vet att det var på film, men det var ingen porrfilm, mer som en instruktionsfilm. :)
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Hade en tjej en gång som kunde spruta men hon va för blyg och jag lyckades inte övertala henne:unsure:
Det hade varit väldigt porrigt att få uppleva!!
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Fontaänorgasm är grymt skönt. Jag får den alltid av g-punktsstimulans. Lättast när jag ligger på rygg och mannen pullar mig hårt, ibland me handen och ibland med en dildo.
Men kan även få fontänorgasm när jag rider...jag lutar mig bakåt och gnider mig lixom, sen kommer man ännu hårdare om man spänner fittmusklerna.
Och ja visst har vi tur vi tjejjer som kan komma fleeera gånger utan att bli trötta. Man är som i en dimma, har man kommit en gång så är det ännu lättare en till gång och en tredje osv. Så här är det iaf för mig.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad jag har hört så är det en vätska som liknar mannens vätska, om man exkluderar spermierna. Men man har väll kommit fram till att det inte är kiss.
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Kvinnans urinrör är omgiven av kvinnans prostatakörtlar samt svällkroppar och vid sexuell upphetsning kan körtlarna tömmas på en speciell vätska. Det sker hos alla kvinnor, men det är inte hos alla som vätskan "sprutar". Utlösningen behöver inte hända i samband med en orgasm. När kvinnor får utlösning kommer vätska från urinröret, antingen lite eller mycket. En del kvinnor uppfattar inte utlösningen eftersom vätskan är så pass sparsam att de tror att den är "slidsaft".

Hämtat från Vårguiden

http://www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=2360

Vilket torde svara för uppgifternas riktighet

/JOhan
 
Toppen