Fontänorgasm?

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag älskar att se och höra kvinnor njuta, så en hel del av mitt porrsurfande går ut på detta när jag letar härliga filmer.
I de filmer man ser där kvinnan får fotänorgasm ser de verkligen ut att njuta, så en del sådana tittar jag på, men det har fått mig att fundera på vad denna "saft" kan smaka, påminner den om smaken hon har när hon är naturligt våt?
Har aldrig haft någon kvinna som haft en fotänorgasm, (med mig i alla fall), och nyfiken som man är vill man ju gärna veta:oops:
 

Steph

Medlem
Kön
Man
... det har fått mig att fundera på vad denna "saft" kan smaka, påminner den om smaken hon har när hon är naturligt våt?
Har aldrig haft någon kvinna som haft en fotänorgasm, (med mig i alla fall), och nyfiken som man är vill man ju gärna veta:oops:

Det smakar inget särskilt och luktar inte heller så värst mycket. Ibland kan det dofta svagt av kiss, men det beror förmodligen på att hon kanske faktiskt råkar kissa lite samtidigt eller att rester av urin i urinröret följer med ut.

Men visst ser det oerhört sexigt ut när en tjej skvätter riktigt mycket.
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Jag har varit med en kvinna tidigare som kunde få fotänorgasmer. Jag tyckte att det smakade lite strävt på tungan,skulle tippa på att det är en blandning av vanlig sav och urin. En märklig men häftig kännsla när det "Går" :):p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag älskar att se och höra kvinnor njuta, så en hel del av mitt porrsurfande går ut på detta när jag letar härliga filmer.
I de filmer man ser där kvinnan får fotänorgasm ser de verkligen ut att njuta, så en del sådana tittar jag på, men det har fått mig att fundera på vad denna "saft" kan smaka, påminner den om smaken hon har när hon är naturligt våt?
Har aldrig haft någon kvinna som haft en fotänorgasm, (med mig i alla fall), och nyfiken som man är vill man ju gärna veta:oops:

Enligt min sambo händer det att jag squirtar ibland, fast jag är det så skönt just då att jag inte riktigt märker det... Däremot märks det efteråt när det blir ganska blött i sängen :oops:

Så vitt jag vet varken smakar det eller luktar något speciellt... Kanske lite sötare än vanlig fittsaft...
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att se och höra kvinnor njuta, så en hel del av mitt porrsurfande går ut på detta när jag letar härliga filmer.
I de filmer man ser där kvinnan får fotänorgasm ser de verkligen ut att njuta, så en del sådana tittar jag på, men det har fått mig att fundera på vad denna "saft" kan smaka, påminner den om smaken hon har när hon är naturligt våt?
Har aldrig haft någon kvinna som haft en fotänorgasm, (med mig i alla fall), och nyfiken som man är vill man ju gärna veta:oops:

Enligt min sambo händer det att jag squirtar ibland, fast jag är det så skönt just då att jag inte riktigt märker det... Däremot märks det efteråt när det blir ganska blött i sängen :oops:

Så vitt jag vet varken smakar det eller luktar något speciellt... Kanske lite sötare än vanlig fittsaft...

Hade för mig at du skrev att du skulle träna på detta, hur gick det?? :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hade för mig at du skrev att du skulle träna på detta, hur gick det?? :)

Tror också att jag har skrivit det någonstans för länge sedan, och visst har jag tränat :)

Fast jag kan inte squirta när jag är ensam. Det blir liksom fel vinkel eller så trycker jag inte tillräckligt hårt på g-punkten. Med hjälp av andra händer kan jag dock spruta och ibland får min sambo anstränga sig om han inte vill att jag ska squirta. (Lite tröttsamt att byta lakan nästan varje dag)
 
Toppen