Forced Orgasm, gillas det ?

C

Cum4me

Gäst
Har ännu inte haft turen att vara med om det.
Hade vart skoj att vara bunden och låta nån "plåga" en till njutningens gränser utan att kunna hindra det.

Vibba i anus och runt kuken och inte ha möjlighet att stoppa det :)

Tvingas suga kuk samtidigt, mmmm
Om man ens skulle klara av det ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har lekt lite med rep och sådant. Min fru har blivit rikigt duktig på att hålla mig precis på gränsen. Till slut förlorar man nästan vettet, bönar och ber för stt hon ska låta en komma.

Det är roligt att vara på andea sidan också, ha kontrollen. När frun hamnar i det där ”kåtruset” så kan jag nästan få henne att göra vad jag vill, bara hon får komma.
 

sugen på

Medlem
Kön
Man
Det är otroligt häftigt. Testade en bdsm salong i prag och blev bunden över en bock i en time . reade Hon band ett rep runt pungen och lekte med kuken med div. leksaker knullade mig i röven med en STOR dildo och avslutade med en gigantisk vibrator mot mellangården. Det viberade så jag trodde plomberna skulle trilla ut mej jäklar vad jag kom. Tror jag svimmade en liten stund.
Skulle absolut testa igen det fanns många flera leksaker där.
 
C

Cum4me

Gäst
JM.
Härligt att ni båda kan leka så tillsammans.
Ger ju lite mer än vanilj sexet....

Sugen På.
Kul att du fick möjlighet att pröva på det.
Hoppas du kan göra det igen.
Kanske du kan hitta nån i närheten där du bor.

Personligen e jag nog för reserverad för nån salong, skulle föredra en lekkamrat.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är otroligt häftigt. Testade en bdsm salong i prag och blev bunden över en bock i en time . reade Hon band ett rep runt pungen och lekte med kuken med div. leksaker knullade mig i röven med en STOR dildo och avslutade med en gigantisk vibrator mot mellangården. Det viberade så jag trodde plomberna skulle trilla ut mej jäklar vad jag kom. Tror jag svimmade en liten stund.
Skulle absolut testa igen det fanns många flera leksaker där.

Lät ju väldigt intressant och spännande att kunna gå till en salong, de lär ju vara proffs på riktigt :D

JM.
Härligt att ni båda kan leka så tillsammans.
Ger ju lite mer än vanilj sexet....

Det är alltid bra med variation i sexlivet annars stagnerar det.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det är otroligt häftigt. Testade en bdsm salong i prag och blev bunden över en bock i en time . reade Hon band ett rep runt pungen och lekte med kuken med div. leksaker knullade mig i röven med en STOR dildo och avslutade med en gigantisk vibrator mot mellangården. Det viberade så jag trodde plomberna skulle trilla ut mej jäklar vad jag kom. Tror jag svimmade en liten stund.
Skulle absolut testa igen det fanns många flera leksaker där.
Oj oj oj! Det där lär häftigt! Och kul skrivet! Kanske lite för avancerat för mig, men Prag är en fantastiskt fin stad med riktigt bra utbud
 
Toppen