Fortsättning på föregående novell.

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Del 2

Detta är fortsättning och berättar hur jag lärde mig älska med män.
Ödesbestämt är även det förflutna, en sannolik
men ändå osannolik berättelse.


Hon var helt upptänd kåt. Jag slickade intensivt hennes fitta, sög och manipulerade henne med flera fingrar inne i slidan. Hur stor var hon, flög tanken genom mitt huvud. Samtidigt som jag med tungan och läpparna runt hennes klitoris, skapade en orgasm som fick henne att skrika helt kort och min mun fylldes nästan av smaken av könsvätska och min egen sperma. Det rann ner i mitt korta välansade skägg. Jag tänkte, att nu kom jag nog att dofta kåt kvinna. Alla kommer att känna på långt håll vad jag sysslat med. Måste tvätta av mig direkt när vi kommer tillbaks in, jag kan inte träffa de andra innan jag gjort det, sade jag till henne.

Jag vill suga din kuk, nästan skrek hon och knuffad undan mitt huvud, föll så på knä och slök in min halvslaka påle. Hon bearbetade den en stund frenetiskt och som ett under så reste den sig och jag kände i pungen att den var redo för en ny dust med hennes fitta.
Jag vill ta dig bakifrån viskade jag och reste mig för att hjälpa henne runt och på knä, men hon tog tag om grenen med båda händerna putade med stjärten och jag lyfte upp kjolen som fallit ner. Började trycka kuken in mot stjärthålet. Nej, sade hon inte där, jag är för träng. Rätt hål är fittan,sade hon, men ta mig hårt.
Jag pumpade på som en vilde och så kom kaskaden, först en men sen drog jag ut kuken ville själv se när sperman piskades och pumpades ut över hennes rövhål. Två korta strålar blev det. Att du kunde igen sa hon berömmande, så jag nästan rodnade. Du ville visst ha mig ordentligt fullsprutad. Vilken tur att vi kom bredvid varandra på middagen, jag gillar din doft. Din sperma doftar så underbart.
Jag var nästan förvirrad av vad hon sade. Det är klart att det var en personlig doft på sperman, men det var det på fittan med, men det undvek jag att säga. Hennes fitta hade ju både doft av min sperma och av hennes könssaft. Andra kvinnor jag slickat smakade ju helt annorlunda och mycket få brukade vilja bli slickade och sugna sen jag sprutat in i dem.
Vi rättade till våra kläder och nu kom den känsliga frågan som hade hängt i luften. Var det länge sen du knullade, frågade hon, ja jag tänkte att du kunde ju leverera så mycket att det blev två omgångar nästan lika mycket båda gångerna. Hon skrattade lätt, ett mjukt vänligt skratt, så det nästan ryckte till igen i kuken.
Ja, det var länge sen jag knullade svarade jag sanningsenligt och jag har inte sprutat på några dagar.
Brukar du runka?
Frågan blev hängande i luften, för nu hörde vi röster där uppifrån herrgården. Hon kysste mig intensivt och sade det som jag misstänkte, du måste tvätta av skägget för det luktar fitta. Men det smakar mums. Med ett leende gick hon iväg ensam för kanske det nog var bäst så.


Jag stod kvar och tänkte på hennes fråga. Nog var det länge sen jag knullat och i dag var jag extra välladdad med sperma, för det hade varit nära att jag fått en redig utlösning tidigare strax efter att jag kommit till herrgården. Jag fick en oroande minnesbild av det som hade hänt då och den var inte helt oäven rots allt. Ödet går sina irrvägar.
Sperma kunde dofta underbart, som en frisk doft av nötter. Jag kom som sagt lite tidigt för jag hade varit tvungen att samåka med en ur serveringspersonalen då jag själv inte hade körkort eller bil. Så snart folk började strömma in till festen träffade jag på min namne, en av stadens kulturelit och hans vän Tommy.
Jag pratade med min namne,C. och han sade liksom i förbifarten att, vad bra att du är tidig för då kan du hjälpa Tommy packa upp ett föremål som jag skall presentera senare i kväll för vår publik. Tommy är lite spänd och nervös i dag så du kan väl hjälpa honom, jag har inte tid just nu. Jag gick iväg för att leta Tommy och hittade honom i en skrubb bakom köket.


Jag steg in och såg att det låg en vacker kvinna bland en mängd papper på bordet. Hej, sa jag C. Skickade hit mig för att hjälpa dig förbereda dig inför kvällen. Kan du det, tror du sa Tommy korthugget, jag sade att C. Ansåg det, så kanske det går bra om jag försöker hjälpa dig. Han granskade mig uppifrån och ner, stäng dörren så blir vi inte störda av folk som springer omkring. Jag kände inte honom så väl, men ryktet gick ju att min vän och namne hade en viss läggning som gjorde att han gav en hjälpande hand till ensamma män.

Jag stängde om mig och vred om nyckeln, var det som jag trodde så ville jag inte bli överraskad av någon som började prata om att jag träffade Tommy. Vad kan du, frågade Tommy med en provocerande ton i rösten. Jag kan en del och det jag inte kan går att lära.
Kom hit så får jag känna, sa han, du ser ju bra ut. Tommy var säkert mycket mera än tio år äldre än jag. Något underliggand i hans röst, fick det ändå att pirra till i skrevet på mig. Var det som hjälp med Tommys behov på det planet som C. hade skickat mig hit till skrubben.
När jag var tonåring hade jag lekt lite med en kompis, men någon riktig dragning åt det hållet hade jag aldrig känt. Lite kompisrunk hade det bara blivit, men inte mera. Nu väckte Tommy en nyfikenhet hos mig som var ganska spännande. Vad ville han göra, vad skall jag göra tillsammans med honom hade han tänkt. Han kände på min kropp och stod så nära att jag nästan ville ta ett steg bakåt, men när han kom till min kuk så kände jag att den började reagera som vanligt. Jag satte mina händer på hans höfter och han suckade lite som av lättnad, och sade vi får väl försöka, men du får inte ta fram kuken ännu. Är du bra på att runka?
Frågan blev öppen fråga och obesvarad, men han knäppte av sig byxorna och jag såg att han var utan kalsonger och kuken hade rest sig i ett praktstånd. Han var stor med trång förhud över ett blårött ollon, den stora pålen var lätt uppåtböjd så det såg ut som han skulle spruta sig på magen när det gick.


Jag såg faschinerat på den och sträckte fram min hand för att röra vid den. Han satte sig ner på en stol och sade åt mig att ställa mig på knä framför.
Smek försiktigt så att försatsen fuktar ollonet för jag har trång förhud, sade han.
Instruktionerna var mekaniska men han verkade ändå nöjd med mitt jobb.
Jag masserade den hårda pungen och tänkte att han sprutar väl inte på mina kläder när det går för honom. Jag var kåt och kände helt plötsligt att jag ville suga kuken, den doftade rentvättad och allt hår var noggrant bortrakat. Jag förde läpparna mot ollonspringan och smakade försiktigt på hans försats, inte oävet alls, smakade ostron.


Min tunga slingrade sig runt ollonet och jag lät den pulsera mot kanten av ollonet så att han fick ryckningar i kroppen. Han gillar det tänkte jag, vad spännande. Jag kände hur min kuk pulserade och vill också vara med. Som om han känt det på sig så bad han mig resa på mig, ta fram kuken och komma närmare med den, Så att han fick suga på den. Han granskade den nogrant och sade, en liten och fin pojkkuk, den skall nog få lära sig njuta i kväll.
Jag runkade hans nu av försats blöta kuk och förhuden gled villigt fram och åter över ollonet. Så mycket tankar på honom och hans njutning hade jag inte för nu var jag mitt uppe i min egen njutning. Suga kuk kunde han och att han masserade pungen gjorde att jag började stöna av välbehag, du kan inte komma ännu sade han, jag vill först ha min utösning klar.
Han fuktade sitt finger med min försats och förde det till mitt anus. Tryckte försiktigt in det i hålet och rövknullade mig med hela fingret inne, för varje drag så ryckte det till i kuken. Och jag kände mig ännu närmare en utlösning än jag varit förut. Slutar han inte snart så skjuter jag satsen rakt ut över hans skjorta, tänkte jag desperat. Kan du göra lika på mig, sade han så skall jag spruta i din hand. Han drog ut sitt finger ur min röv och jag kände utlösningen gå tillbaks, bara spänningen och kåtheten vara stark och oförändrad.
Jag ställde mig på knä, sög in hans ollon i munnen. Runkade försiktigt på kuken för att få något att blöta mitt finger med. Förde det sedan till hans rövhål och började fingerknulla, först med ett finger sen med två för han var tydligen väl uttänjd. Jag satt på bakhasorna och såg hur han ryckte i hela kroppen när jag taktfast runkade och pullade rövhålet. Hans händer vilade på mina axlar och jag kände när hans händer kramade mig att nu var det dags för hans sprut. Visst kom det, men bara ett kort och häftigt sprut i en stråle. Resten av sperman läckte liksom ut ur kuken och låg som tjock vit grädde över ollonet och rann sakta ner mot pungen.
Jag lirkade ut fingrarna ur rövhålet och böjde mig ner och doftade på sperman, smaka vågade jag inte men den doftade friskt av valnöt och hav. Res dig sade han så skall vi besegla vår vänskap, det lät högtidligt och var kanske det.
Han sög in min kuk i munnen men först smorde han in den med sin egen sperma och slickade den noggrant ren.
Tack, vill du spruta nu frågade han men vi blev avbrutna av att C. ropade på Tommy. Vi tar det senare sa Tommy, jag vill lära dig allt om erotikens hemliga irrvägar. Han tog på sig byxorna och jag rättade till mina kläder innan jag låste upp dörren. C. Kom in och sniffade i luften det gick visst bra tror jag, sa han kort. Och log med hela ansiktet.


En fortsättning finns om så önskas. Kvällen var inte slut och annat hände sedan.

Snällcalle.
 
Toppen