Forts på semest eller vad hände på parkeringen

tummen47

Ny medlem
Kön
Man
Denna historien fick jag av en kvinnlig mejlkompis efter att hon läst min bleka berättelse från semestern i Dalarna o med hennes tillåtelse delar ja med mej den till er. Hon e inte inreggad här på onanera.(än)

Var det inte värre än så????? Då måste jag ju erkänna, att jag varit med om betydligt pinsammare saker...i slutet av 70-talet, träffade jag en kille via en kompis o vi föll direkt för varandra. Efter några timmar hos kompisen, tog vi oss till hans bil, som stod parkerad centralt på torget i staden, där vi befann oss. Det var vinter, kallt o mörkt, dålig belysning på parkeringen, så hans bil stod liksom vid den mörka delen...när vi kom fram till blen, kramade jag om honom o gav honom en kyss...vilket jag inte skulle ha gjort, vi kom inte ens in i bilen, utan knullade på motorhuven..i o för sig kanske ganska oskyldigt, o ej pinsamt i sig....men det blev verkligen pinsamt när vi hör en röst sidan om oss, som säger.." Ville ej avbryta er tidigare, då ni verkligen hade det skönt ...men skulle jag kunna få min bil?"...Jag har nog aldrig skämts så mycket någongång..varken förr eller senare....som jag gjorde då....Vi gled ner från motorhuven, killen jag var med kunde inte nog be om ursäkt, men han hade tagit fel bil ( hans stod sidan om)...mannen, vars bil vi occuperat, säger då.." Gör inget, jag njöt själv hela tiden..och säkert de andra också runt om i hyreshusen." Ridåååå...!!!!!
Vi åkte hem ganska tysta o skamsna.....men skrattade gott åt det så småningom...
Vi träffades några gånger till o lärde oss att acceptera vad som hänt.....idag ses vi lite då o då när jag är i stan, o idag kan vi verkligen skratta åt det hela, men definitivt inte då....
Frågan är bara..hur många såg vad vi gjorde o hur många av dessa kände oss? Ingen aning..
 

Mutti2

Ny medlem
Kön
Man
Kan man få komma i kontakt med denna kvinna? Skulle inte förvåna mig om det var min bil de använde..!!
 
Toppen