fråga om nakenbad

netflix4

Ny medlem
Kön
Man
hej, nyfiken på att testa att gå på nakenbad till sommaren men har lätt för att få stånd. hur funkar det? finns det några oskrivna regler?
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
hej, nyfiken på att testa att gå på nakenbad till sommaren men har lätt för att få stånd. hur funkar det? finns det några oskrivna regler?

Ja, att inte gå med stånd bland badgäster, brukar finnas avsides ställen så man inte stör, gäller att kolla av platsen och hur andra beter sig :)
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du väljer de inofficiella nakenbaden, så tror jag inte många höjer ett ögonbryn om de får se dig med rejäl ståkuk. Snarare blir de intresserade och kanske föreslår ett litet "samkväm".
Går du till mer officiella nakenbad eller ställen där både textilare och nakenbadare blandas, väcker det nog lite blickar/kommentarer med ett praktstånd. Men som alla nudister - man har alltid ett badlakan till hands och kan skyla sig fram, även om stjärten då blir bar.
F ö ska du nog kanske inte oroa dig, för när du väl kommer till nakenbadet är du så nervös att du aldrig skulle få stånd, i varje fall inte i det första och du kommer nog att märka att det är ganska lätt att kontrollera tillståndet.
När du sen känt in platsen och fått lite koll på hur det är, så kanske du kan släppa loss.
Jag vet inte var du bor, men vill du pm-a mig o ställa mer frågor är du välkommen.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo åker alltid till inofficiella naken bad och. då blir det offtsst Kärsön eftersom vi bor nära till Kärsön.
Det är ganska mycket.män där men det är också par och ensamma kvinnor där!
Många män kommer fram och frågar om dom får vara med och ha sex med oss när vi ligger och smeker varandra i solen dom flesta män ligger och runkar och visar gärna upp sina hårda stakar..vi känner igen många av männnen som ligger där och visar upp sig många känner igen oss och hälsar på oss och gillar att titta på min sambos stora bröst. Det finns en äldre. man som har en rejält stor och tjock kuk som han gärna visar upp hård och ådrig min sambo brukar säga den ser sön ut skulle vara kul att prova, men det stannar vid det!!!
 
Toppen