fråga om omskärelse

lillejohan

Ny medlem
Kön
Man
pga religion så måste jag kanske bli omskuren

kan ni hjälpa mig med var det finns en läkare som är duktig på detta i närheten av blekinge/skåne

är då intresserad av att bli "high o tight"

vad kan hela kalaset kosta

alla ni som kommer med inlägg om att man inte ska karva pitten låt bli att skriva här

mvh/johan
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Det där lät inte bra. Måste du bli omskuren pga religion? Hur gammal är du? Vilken religion? Utom om du inte blivit omskuren vid födseln är det inte något som någon kan tvinga dig till. Men å andra sidan antar jag att du gör det av din egen vilja, reagerade bara på "måste".

I alla fall, alla som sysslar med omskärelse är väl kunniga kirurger, så det är bara att boka tid. Du vet att du får pröjsa för hela kalaset också, med tanke på att du väljer att omskära dig av religiösa och inte medicinska skäl.
 

lillejohan

Ny medlem
Kön
Man
jag är 30år gammal, har hittat tjejen i mitt liv så om jag ska kunna gifta mig med henne (hon är jude) så måste karvaren fram

det e ju inte aktuellt ännu men om några år kanske...
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Och du tänker finna dig i det? Be henne gå och skära av sig blygdläpparna istället. Visserligen älskar ni varandra (troligen), men då borde hon kunna acceptera (och respektera) att hon har träffat en man av icke-judisk börd.
 

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
skulle vilja göra en onskörelse.. men vem ska man vända sej till?? jag har lite problem med min förhud.. men bara det att förhuden inte går helt bak och när jag fpr bånge så strängen under ollonet blir vit och jätte tight... vad ska man göra??
 
G

Guest

Gäst
om förhuden inte glider tillbaka helt om du är hård borde ju sjukvården göra nåt... gå till öäkare. Vet inte om dom går med på att omskära dej, dom kanske bara snittar förhuden men kämpa för omskärning... höjer din porrlevel med faktor 1000:)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Förhud är normalt, vi är skapta med förhud. Förhuden har en uppgift, att skydda ollonet.

Omskärelse är onormalt, ett jäkla religiöst påhitt.

Jag hade själv trång förhud när jag var yngre. Jag blev snittad och sydd, nu funkar den hur bra som helst.
 

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
om förhuden inte glider tillbaka helt om du är hård borde ju sjukvården göra nåt... gå till öäkare. Vet inte om dom går med på att omskära dej, dom kanske bara snittar förhuden men kämpa för omskärning... höjer din porrlevel med faktor 1000:)

Självklart vill jag bli omskuren.. Hur SEXIGHT som hälst om man e omskuren ju.. men jag menar ju det.. dem borde ju göra nått åt saken om huden inte åker bak helt när man e stenhård.. och om strängen under ollonet blir vit och gör ont så lär dem göra nått.. omskörelse ska jag i alla fall försöka övertala dem till^^

E du omskuren??
 
Toppen