Fråga till tjejer [hon kände inte min...]

Buzz

Ny medlem
Kön
Man
Tjena, jag låg nyligen med en tjej och vi hade kört ett långt förspel och hon var våt och ville att jag skulle "glida" in i henne. Hon tyckte inte att hon kände mig i sig. Jag har en normalstor och har legat med flera tjejer innan utan att hört talas om bekymret. Är det någon tjej som känner igen detta? Jag tycker inte att hon är "slapp/stor" eller så.
 

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Antingen har hon en så kallad "Hinkfitta" eller så har du väldigt liten penis, jag vet inte vilket som är värst...förmodligen en kombination av båda. Prova att byta tjej.
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
det kan nog oxå vara så att hon var väldigt kåt och upphetsad och hade ni ett långt förspel så blev hon troligen vädligt våt coh då blir musen lite "slappare" så ta det som ett gott betyg, du fick henne att bli riktigt kåt och samtidigt avslappnad, hon är trygg med dig....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
om problemen dyker upp igen så kan du försöka med lite andra ställningar som kanske känns mer för henne.
 

Rospigge

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min sambo har upplevt liknande fenomen ibland då vi haft rykande sex en längre stund och hon är riktigt upphetsad och blöt. Det hjälper oftast att köra en ställing där tjejen efter inträngadet kan ligga med benen ihop så att det blir trängre. T.ex. om tjejen ligger på mage och killen ovanpå med benen utanför hennes. En bonus med den är att man kommer in riktigt långt också :p
En annan hjälp som vi provat nyligen är en silikonpryl som man trär på snorren. Den är full med mjuka "taggar" som ger lite mer riv därinne! Det funkade bättre än jag trott och den fick mycket högt betyg av min härligt kåta kvinna!
 
Toppen