Fråga till tjejerna..

LowRadiation

Ny medlem
Kön
Man
Ni tjejer har ju en MASSA olika sexleksaker att välja på.. MYCKE mer än vad som finns för oss killar..

Men!!!!
Vad är det "konstigaste" ni använt när ni onanerat??

Jag vet en tjej som brukade använda ett ljus o en parfymflaska..
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En flaska, en penna och skaftet på en hårborste (dock ej samtidigt) använde jag innan jag skaffade mina massagestavar.
 

Razamanaz

Ny medlem
Kön
Man
En penna kan väl inte varit särskilt skönt? Då måste du väl varit ganska kåt om du var så desperat? :)
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
det finns rätt stora pennor... jag antar att hon inte menar en vanlig blyertspenna :S

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Pennor är bra, lite tjockare förståss, gurka, banan, sterinljus, men det konstigaste är nog en coca cola öppnare med svarvat träskaft.:oops:

Lina
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det var ingen blyertspenna, det var en typ av whiteboards-pennas tjocklek.
 

Freddan

Ny medlem
Kön
Man
Killar, vi ska väl inte ifrågasätta de underbara tjejernas olika sätt att onanera!
Vi är väl inte bättre:)
Soffan, sängen bubbelpoolen mm mm. :)
 

feetguy

Ny medlem
Kön
Man
min tjej har köpt en liten dildo till mig som jag använder när jag runkar... hon vill dock helst använda den på mig...
 

Lick_fuck_my_pussy

Ny medlem
Kön
Man
Razamanaz
Stearinljus är inte udda, det har alla tjejer/killar som jag pratat med använt antingen på sig själva eller sin partner, även frukter/grönsaker, pennor, borstskaft och vad penisliknande som finns tillhands. möjliktviss menar du tända ljus ??? , men det har jag använt och sammtidigt droppat varm stearin på min sexpartner, rekommenderas varmt !!!

LFMpussy
 
Toppen