Fråga vän om han vill bli avrunkad/avsugen

  • Thread starter Deleted member 66922
  • Startdatum
D

Deleted member 66922

Gäst
Ställde frågan i en befintlig tråd i "Pinsamheter"-delen, men tänkte att det kan vara bra att starta en egen tråd kring temat.

Har den senaste tiden blivit väldigt sugen på hur det skulle kännas att runka/suga av en annan man.

Ni som runkat/sugit av eller blivit avrunkade/avsugna av män - hur skulle ni rekommendera att man tar upp temat om man är intresserad av att runka/suga av en vän? Eller hur skulle ni andra velat att frågan ställdes/inte ställdes om en vän föreslog om ni ville att han skulle runka/suga av er?

Har nämligen en del vänner som jag brukar sitta och titta på porr med, och ibland har det hänt att man onanerat (men inte varandra dock). Vi brukar även diskutera sex och sånt ganska ofta. Vi är riktigt bra vänner, helt enkelt. Nu undrar jag hur jag skulle kunna ta upp frågan om någon av mina vänner vill ha en avrunkning/avsugning? Antar att det bästa är om man bara är två, så att det blir så lite pinsamt som möjligt. Det som skrämmer mig är bara om personen ifråga reagerar väldigt negativt och att enbart det faktum att jag föreslog en sådan sak förstör vår vänskap. Det hade inte varit så kul. Samtidigt vill man inte vara för pushig så att personen ifråga går med på något trots att han inte vill det. Jag vill inte själv bli avrunkad/avsugen (om personen inte vill runka/suga av mig såklart), utan vill bara testa hur det känns att suga av någon då tanken tänder mig väldigt mycket.

Tänker att man helt enkelt kan säga att om ingen av oss tycker om det när vi väl håller på så är det bara att avbryta och så är det inget mer med det. Då har vi iaf testat och har en kul grej att snacka om i framtiden. ;)

Och om det visar sig att vi båda gillar det så är det ju perfekt, och han kan njuta av fler framtida avrunkningar/avsugningar om han vill. :D

Vet att man annars bara kan komma överens om ett möte med någon på nätet och ses någonstans för en anonym träff, men då är det trots allt en främling med allt vad det innebär. Att få runka/suga av en vän skulle kännas som något fint, samt att man som sagt kan ha en regelbunden partner man litar på om båda skulle trivas med aktiviteten. :)

Så vad tycker ni? :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det svåra, enligt min erfarenhet, är att komma förbi prat-stadiet.

Har du kompisar du kollar på porr meds, så är det enklare, typ; Du, är det ok för dej att jag känner på dej....?

Trägen vinner - för eller senare träffar vi på någon som vågar ta steget..... egentligen inget märkligt, kan jag säga efter att ha provat det några gånger.
Men extremt uppkåtande och klart värt att sträva efter.

Hör av er - om någon har lust!

/ I
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi skulle kunna träffas och runka ihop. Första gången är vi främlingar men sedan är vi vänner! :oops:
 

joppe

Medlem
Kön
Man
Hej. Jag har både runkat av och sugit av killar, jag brukar köra med öppna kort och berätta att jag vill suga av dom. Det brukar faktiskt gå bra då de flesta killar nånstans vill bli avsugna tror jag ; 0) sen är jag duktig på det jag gör!!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej. Jag har både runkat av och sugit av killar, jag brukar köra med öppna kort och berätta att jag vill suga av dom. Det brukar faktiskt gå bra då de flesta killar nånstans vill bli avsugna tror jag ; 0) sen är jag duktig på det jag gör!!!
Hmm, låter helt OK. Vi kanske skall byta tjänster.... / Indulgence
 
Toppen