fråga

smulan

Ny medlem
Kön
Man
hejsan:)
ja skulle vilja fråga om de e vanligt att behöva dela rum me sin brorsa som e 17 år när man själv e 16.
e de många som gör de?
va tycker ni isf om de, negativt/positivt?
hur gör ni tex vid ombyte, när ni vill typ onna/runka hur löser ni de?
om man råkar bli upptäckt då eller upptäcka nått, va gör ni då för de kan ju va skitpinit efteråt:(
hoppas ja inte e själv om undra detta
kramisar smulan
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Vanligt är det väl kanske inte men om man bor trångt så gör man, bara att finna sig i det. Är ni syskon så borde ni ju inte ebhöva skämmas så mycket för ombyte och sånt och för lite onani finns det väl förhoppningsvis en toalett :) Blir man upptäckt så gör ingenting, den personen som upptäcker dig förstår nog ganska säkert det och gör säkert det själv lika regelbundet så det är inte så pisanmt även om det kanske känns så först. Det är en helt naturlig grej :)
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
klart de e helt naturligt,men de kan ju ändå va skitpinit!
ja har sett brorsan typ runka massor av gånger och i början va de ju fräckt att se hur killar gör, tror att han har sett mej också för ibland tittar han på mej o skrattar:(
klart att de finnns toa, men va gör du om du vaknar jättekåt? inte går du upp till toa eller?
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ni kanske kan göra det ihop tillslut? Det förekommer faktiskt mer än va man tror att syskon "delar med sig" så att säga. Skadar inte att titta och visa ju. Gäller bara att våga fråga.

Om ja vaknar jätte kåt, klart man pillar i sängen då, men nu bor inte jag som du som tur är hähä. Men går det inte att göra det ganska diskret ändå? Eller sover ni nära varandra?
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
jag har kommit underfund med hur okåt jag faktiskt är. har aldrig upplevt någon plötslig känsla av superkåthet någon gång. Kanske ska gå och bli munk...
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
har han sett dig nån gång när du upptäckt honom?

yeah babe!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Hoppas verkligen inte att det är vanligt. Att onanera tillsammans är en sak men att ha sex som syskon är inte bra.
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med SonPari. Att smeka varandra och hjälpa varandra till organsm ser jag som ok, men att ha samlag mellan syskon tror jag är helt fel och man har överskridit ett stort tabu som inte är accepterat.
Jag känner igen mig i problemet: när jag var 16 - 17 sov jag i samma rum som syrran, 2 år yngre, vid ett par tillfällen. Jag märket att hon smekte sig ett par gånger, och jag vet att hon märket att jag runkade. jag tror att vi tände varandra! Men vi smekte aldrig varandra och vi har aldrig pratat om det heller. Så här i efterhand så tycker jag det var bra. Jag vill nog inte känna syrran så väl som att det innebär att slicka någon t.ex.
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Att bara smeka varandra ser jag inte som helt olikt att ha sex tillsammans - lika mycket incest enligt mig
Och vaknar man superkåt så MÅSTE man väl ändå inte onanera - somna om, hur svårt kan det vara? Spara dig till toaletten eller duschen
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
De enda personer jag ALDRIG skulle kunna tända på är mina syskon eller andra släktingar...och jag lovar jag kan tända på de flesta...

Är det så att de som har sådana funderingar inte har några syskon för jag tycker att de låter helt obegripligt?

hand-tra-la-la
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
AlfonsÅberg`: du kanske kan de, men ja kan absolut inte somna om när ja vaknat och är superkåt, kan faktiskt somna lättare efter att ja onanerat vilket jag tror är rätt så vanligt bland både killar och tjejer, eller har jag helt fel???
 

raven

Medlem
Kön
Man
Du har nog rätt smulan! Det är nog ganska vanligt. Åtminstone somnar då jag mycket lättare efter att jag runkat.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Kulkuk, jag tycker dock inte att man ska röra varandra, iallafall inte till syfte att göra det skönt för den andra. Man kan visa varandra men inte göra det skönt för varandra. Och visst kan man känna på varandra men aldrig i syfte att göra det skönt.
 
Toppen