Frågeformulär Onani

simpsonic

Ny medlem
Kön
Man
verkar i alla fall som de flesta börjat onanera i 11-12 års åldern ;) För övrigt är det ju ganska kul läsning tycker jag.
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
1. Kön? Kvinna

2. Ålder? 27

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Minst ngn gång i veckan.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Vanligast i sängen eller i duschen

5. När onanerade du senast? Idag på morgonen efter frukosten.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 2 eller 3

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja. Både med en tjejkompis och med kille. Ett sätt att njuta tillsammans dvs. att se på och tända utan att röra varandra.

8. Hur gammal var du när du började onanera? Någon gång i tonåren

9. Hur länge brukar onanera ca? Beror på hur snabbt/enkelt jag kommer igång och vad det är som tänt mig.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Blivit upptäck eller rättare sakt ngn som kollat utomhus. Har vid flera tillfällen sett andra på sommaren som trott att det inte skulle synas.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? En dildo av mindre typ men oftast skönast att enbart använda fingrarna.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Det händer men jag skulle inte vilja kalla det porr utan mer skön sensuell film eller berättesler.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Ja utomhus vid badet och självklart hemma hos andra.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
1. Kön?
Kvinna, tjej
2. Ålder?
20
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
2-3ggr/dag
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Där jag kommer åt....(Har en stående...alltid precis innan jag somnar på kvällen!)
5. När onanerade du senast?
Imorse
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
Oj...8 tror jag....
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Lång story, men japp har jag :oops:
8. Hur gammal var du när du började onanera?
11-12 tror jag....
9. Hur länge brukar onanera ca?
Tills orgasm...
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Hmm, vet att min storasyster sett mig då jag bodde hemma, men inget jag vet om själv... (hon berätta om de bara...)
11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Le naturell...(fingrar, händer....)
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Händer ibland...
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
O ja, på bussen, på jobbet, på NK (toalett), på McDonalds (toalett), m.m. tja många places har det varit på... :oops:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
1. Kön? Tjej.

2. Ålder? 25.

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Minst en gång om dagen de dagar jag inte träffar pojkvännen, då har jag inte tid att onanera, då har vi annat för oss ;)

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? I soffan framför datorn, sittandes på toalocket ridandes på en dildo eller i duschen med en tjock och mjuk stråle mot klittan, MMM!

5. När onanerade du senast? Nu var det ett par dagar sen eftersom jag haft pojkvännen på besök (han bor i annan stad tyvärr) :D

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 9, förra veckan.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Med de flesta av mina ex. Hur det kom sig? Vi var kåta, skulle ha sex och båda tände på att se den andra onanera ;)

8. Hur gammal var du när du började onanera? 5 år. Första gången jag upptäckte att det kändes skönt att ha nått mellan benen var när jag och en kompis var i skogen och klättrade i träd. Det slutade med att både hon och jag hängde i en gren och gnuggade oss mot stammen :p Asskönt! Kommer ihåg känslan än idag!

9. Hur länge brukar onanera ca? Oj, det är olika! Ibland är jag så kåt att jag måste komma på bara en minut och andra gånger kan jag hålla på i 1-2 timmar (men det krävs massor för att jag ska kunna hålla mig!)

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Inte vad jag vet :p

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? En Rabbit, en G-punkt-stav som jag har mot klittan och är på väg att skaffa mig en stooor dong med sugpropp (mums!).

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Porr, nästan varenda gång.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Buss, provrum, toaletter lite här och var i landet och i min expojkväns lillebrors säng :p
 

qwer

Medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
28

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
I snitt ca: en gång om dagen.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Vid datorn, i badrummet, i soffan eller i sängen.

5. När onanerade du senast?
Igår.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
Ingen aning, men troligen 5-6 gånger.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Inför min flickvän har jag gjort det många gånger, inte annars (tyvärr).

8. Hur gammal var du när du började onanera?
Det var på sommarlovet när jag gick i femman, storyn finns här på forumet någonstans.

9. Hur länge brukar onanera ca?
Det beror på, ibland ett par minuter när man bara försöker bli av med behovet, andra gånger håller jag på längre för att njuta av det.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Att min flickvän kommit in mitt i alltihop räknar jag inte, så nej det har jag inte (tyvärr).

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej, såvida mina händer inte är hjälpmedel.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Porr, noveller eller något annat som gör mig hård och sugen, oftast min egen fantasi och mitt minne.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
I bastu, på stranden och på skärgårdsklippor, på tomten, i skogen, i en provhytt (jag kom dock aldrig), i bilen på motorvägen (jag varken kom eller hängav mig så att jag tappade kontrollen), på toaletten i skolan och på i stort sett alla jobb jag haft, osv. osv.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
1. Kön?
Kille

2. Ålder?
34

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
2-3 ggr per dag om jag e frisk o inte vrålstressad

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Sängen, i soffan, jobbets toa, vid datorn mm

5. När onanerade du senast?
För en stund sen :p

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
oj... 6-7? Man har ju haft såna där vrålrunkdagar...

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
ja, lång historia

8. Hur gammal var du när du började onanera?
runt 7-8

9. Hur länge brukar onanera ca?
5-30 minuter, ibland längre, flera timmar.. men då e de skavsårsvarning!

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
ja, pinsamt att bli upptäckt, men skönt att upptäcka kompisens syrra... :p

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
En fast, stadig hand och sköna långa drag

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Gilalr lite hård o saftig porr, men bäst e att chatta med pilska damer

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Såklart, bussen, tält, skogen, på stranden, i bilen.. hehe, de kan va lite här o var
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön?
Man

2. Ålder?
46

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1-2 gånger per dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
i sängen, framför datorn, på jobbet, på någon toa.

5. När onanerade du senast?
i går kväll

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
10-15 kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
på p klubb

8. Hur gammal var du när du började onanera?
13 tillsammans med en kompis

9. Hur länge brukar onanera ca?
15 min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
av min chef

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
ibland men det brukar var bättre att fantisera

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
i tonåren ville jag oannera på alla möjliga ställen, på tåg bussar, varuhus etc. men nu förtiden är det mest hemma eller på hotell.
 

Design

Medlem
Kön
Man
Skickad - 11 oktober 2007 : 08:50

Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön?
MAN
2. Ålder?
36
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
VARJE DAG
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
DATORN,SÄNGEN,SOFFAN,UTE MM
5. När onanerade du senast?
IGÅR
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
7
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
NEJ
8. Hur gammal var du när du började onanera?
12
9. Hur länge brukar onanera ca?OLIKA,GILLAR ATT HÅLLA PÅ LÄNGE

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?AV KVINNA PÅ CA:50ÅR,HON TITTADE PÅ TILLS JAG SPRUTADE

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
NEJ
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
MMM JAAA
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
SKOLAN,JOBBET,BILEN,HOS VÄNNER,UTE
 

laroh

Medlem
Kön
Man
1. Kön?
Ja.

2. Ålder?
Nej.

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
2-3 gg per vecka.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Sängen, duchen, garaget.

5. När onanerade du senast?
Håller på nu.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
4 kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Ja, en kompis. Vi var i 14-15 års åldern. Vi skulle sova i tält och spelade klädpoker. Han fick stånd (vilket var uppenbart) och vågade inte ta av sig kalsongerna. Så jag övertygade honom om att: Det gör inget, jag har också stånd, vilket inte dröjde många sekunder innan jag hade. Vi runkade åt varandra, vilket sedan inträffade flera gånger efter detta.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
9-10. En 50-årig granne visade hur man gjorde.

9. Hur länge brukar onanera ca?
Ca10-30 min.
Kortast tid: 23 sekunder, Längst tid: en hel dag.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Ja min fru har upptäckt mig flera gånger, vilket jag uppskattar men inte hon.
Jag har legat och lyssnat på en kompis som runkat då han trott att jag sov. Och om jag sovit hade jag nog vaknat...

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Inte så ofta.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Hotell, badstrand, skog, på cykeln, trottoaren,
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Man
18
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1ggr/dag
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Säng vid dator
5. När onanerade du senast?
Igår natt
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
5
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Har hänt, minns inte varför.
8. Hur gammal var du när du började onanera?
ca.10-12
9. Hur länge brukar onanera ca?
Räknas tiden som agerar "förspel"?
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Inte mig veterligt
11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nix
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Jopp
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Badhus bl.a.
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder?47

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Olika, kan vara 4ggr/veck ibland mindre

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Oftast vid datorn, annars i sängen
5. När onanerade du senast?

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 5

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja, för ca 35 år sedan, kommer inte ihåg exakt

8. Hur gammal var du när du började onanera? 11-12 ca

9. Hur länge brukar onanera ca? olika, allt från 5 minuter till flera timmar

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Inte vad jag vet

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Gjort det nån gång, annars fröken höger

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Nästan varje gång

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Jobbet, sommarstugan, bilen, omklädningsrum, stranden, i en park
 

Jerkoff

Medlem
Kön
Man
1. Kön? man


2. Ålder. 58

3. Hur ofta brukar du onanera ca? ca varje dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? datorn, dushen, på jobbet. you name it

5. När onanerade du senast? Just nu.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? jag tror det var 6 ggr

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Med kompisar när man var yngre, man ville testa.


8. Hur gammal var du när du började onanera? 10år en äldre kopis på landet visade hur det gickt till.

9. Hur länge brukar onanera ca? Blir man stört kåt så går det snabbt ca 5 min annars kan jag hålla på i timmar.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? I bastun några gånger.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? har en Flesh light

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? ja

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? jobbet, i skogen, Hotell.
 

goose

Ny medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man
2. Ålder?
24
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
Varje dag
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Vid datorn, sängen
5. När onanerade du senast?
Just nu
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
hm.. 10 :/
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Nepp
8. Hur gammal var du när du började onanera?
11-12
9. Hur länge brukar onanera ca?
Beror på. Om jag vill ha det skönt bara, 20-40 min
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Nepp :p
11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nepp :)
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Kan hända
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Har gjort det på ett tåg :$
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
1. Kön?
Kvinna

2. Ålder?
23

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
Varierande från 1 gång/vecka till 3 ggr om dagen

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
I sängen, i duschen, framför datorn, i soffan, i bilen mm. mm.

5. När onanerade du senast?
Någon dag sen

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
4-5 gånger kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej

8. Hur gammal var du när du började onanera?
12-13 år kanske. Då smekte jag mig medvetet...

9. Hur länge brukar onanera ca?
Mellan 5-40 minuter

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Nej har hittills haft tur (eller otur) att inte bli påkommen...

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
mmm varierar mellan fingrar dildo och vibrator

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Noveller läser jag för att få lust men leker inte till dem. skön porr njuter jag gärna av då jag leker...

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
På skoltoaletten, på olika jobb, på fest hemma hos vänner...
 
G

Guest

Gäst
1. Kön? Kvinna

2. Ålder? mellen 20-30

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 1-10ggr i veckan typ

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Dom ställena, mest i sänngen eller vid datorn

5. När onanerade du senast? Idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 11 ggr

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja det har jag, jag och en kompis brukade hålla på och pulla tillsammans efter skolan eller när man sov över hos varandra. Hände att vi kollade på porrfilm oxå haha.

8. Hur gammal var du när du började onanera? Minns inte exakt, men runt 10 kanske

9. Hur länge brukar onanera ca? Tills jag har kommit, allt i från en snabbis på 2 min, till att hålla på en timme ibland.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Min pv har upptäckt mig, jag har ävern blivit upptäckt av syson och även upptäckt dom. Hände inte så mycket, mäst pinsamt bara.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Vibrator men oftast bara handen.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ja, både och.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Hemma hos andra, tvättstugan, i bilen, i skolan på toa där, ute i skogen, i husvagn, i båt..aa har säkert gjort de på fler ställen men inte vad jag kommer på nu.
 

dinobartos2

Ny medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 32

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Ett par gånger i vekan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Vid datorn, i sängen eller i duschen

5. När onanerade du senast? Ett par dar sen

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Fem, kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Med kompisar när man var ung. Nyfikenhet, antar jag

8. Hur gammal var du när du började onanera? 11 år kanske

9. Hur länge brukar onanera ca? Allt från 2 minuter till ett par timmar, beroende på hur mycket tid man har.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Inte vad jag vet i alla fall

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Helst noveller

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På jobbet, i skolan, i omklädningsrummet vid badet, i bilen
 
G

Göran67

Gäst
1. Kön?

2. Ålder?

24

3. Hur ofta brukar du onanera ca?

Varje dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?

Överallt, beror på hur kåt jag är fö rtillfället.

5. När onanerade du senast?

För några tmmar sen, och jaaa, nu såklart.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?

Som värst typ 6-8 ggr på en och samma dag.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?

Inte en killkompis, men en gammal tjej polare smekte sig gärna när vi kikade på porrfilm på tv100 för många år sen, då i var i tidiga tonåren.

8. Hur gammal var du när du började onanera?

11 kanske

9. Hur länge brukar onanera ca?

allt från 5 minuter till 2 timmar om jag vill dra ut på det. :)

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?

Japps, av styvmorsan. Hon klev in i rummet alldeles innan jag sköt satsen över magen. Vi pratade om det senare på kvällen och idag så kan vi skratta åt det.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?

Nepps, bara "fröken höger"

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?

Ibland så blir det en kombination. gillar att komma samtidigt som en onanerande tjej på en porrfilm. Läser gärna en novell för at komma igång.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?

Buss, Jobbet, skolan, toalett på stan, hemma hos ett ex, skogen, bakom en busskur hehe.
 
Toppen