Frågeformulär

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Varför i H-vete skulle jag fylla i denna undersökningen då den är till för en persons kåthet, tragiskt!
 

zz22zz

Ny medlem
Ålder
30
Kön
Man
1. Hur gammal är du?
25

2. Hur gammal var du när du börja onanera?
11

3. Hur ofta onanerar du?
Minst en gång/dag, gärna 2-3.

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]
En varm dag ca 10-11 cm slak.
16,5 cm penetrerande längd. Ca 18 cm om jag mäter från pubisbenet (vilket brukar vara standard mätmetod vid undersökningar). Ca 13,5 cm omkrets.

5. Tycker du att storleken spelar roll?
Det spelar nog i många fall roll för självkänslan och sjäkvförtroendet.

6. Vilken sexuell läggning har du?
Hetro men uppskattar den manliga kroppen. Det är viktigt för mig att även mannen är attraktiv när jag ser på porr men jag tänder inte på män som har sex med varandra.

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.
Jag har varit nära många gånger.

8. Vilka ställen onanerar du på?
Ffa soffan och sängen. Kna ibland gå omkring i lägenheten.
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
1. Hur gammal är du?

45+ ja

2. Hur gammal var du när du börja onanera?

5 eller 6 år. Kommer ihåg att jag skolkade från 2:a klass bara för att få runka.

3. Hur ofta onanerar du?

Oj, dagligen. Flera gånger om dagen om jag bara kan.

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]

Den är nog runt 16-17 cm

5. Tycker du att storleken spelar roll?

För egen del har det inte varit en fråga.

6. Vilken sexuell läggning har du?

99% hetero och 10 % nyfiken. Och 3 % "other". :)

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.

Ja. Min fru kom hem helt otippat 30 minuter efter hon stack till jobbet. Hann inte ens få upp byxorna.

8. Vilka ställen onanerar du på?

Det går kanske snabbare att säga var jag inte? :) Men självklart hemma i sängen, soffan, köket, toaletten, i bilen, på jobbet, hotell (älskar hotellrunk btw). Ovanligare platser? Hos vänner vars blommor jag vattnar medan de är bortresta (i ena dotterns säng), hos grannar, i baksätet i en bil medan min kompis mamma kör. En gång runkade jag medan jag beställde snabbare bredband, bara för att hon lät het.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Har kanske skrivit om Runksidan tidigare men på 1990-talet fram till kanske år 2010 eller liknande fanns en sida med detta namnet vars upplägg var just runkformulär som i regel broderades ut med olika historier. Adressen var mattezelle.com eller möjligen mattezelle.se (som numer direktlänkar till chaturbate).
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
1. Hur gammal är du?
Femtio plus..

2. Hur gammal var du när du börja onanera?
Typ 11-12
Kollade typ i en fibba och smekte min hårda snopp
Och kom....
Sen dess har jag "roat" mig

3. Hur ofta onanerar du?
Tre fyra gånger i veckan, ibland oftare, ibland mer sällan

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]
19x13cm

5. Tycker du att storleken spelar roll?
Inte jag..
Men partner har "klagat".
Vid penetration krävs alltid uppvärmning och förspel
Kvittar storleken,men ökar med storlek

6. Vilken sexuell läggning har du?
Hetro, har provat men finner inget nöje

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.

Haha, många gånger
Men aldrig några minnesvärda
Samt kommit på andra

8. Vilka ställen onanerar du på?
Sängen, soffan, stranden, bastu.....
Antar att jag besudlat många ställen...


Vi tackar dig för din medverkan

Hoppas det ger någon något
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
1. Hur gammal är du?
50

2. Hur gammal var du när du börja onanera?
10

3. Hur ofta onanerar du?
Så ofta jag kan. Helst varje dag, men blir oftast 3-4 ggr i veckan

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]
17,5x15

5. Tycker du att storleken spelar roll?
Jag tycker det är grovleken som gör det. Jag har rätt grov kuk själv tycker jag, och har även fått den kommentaren av både kvinnor och män

6. Vilken sexuell läggning har du?
Jag ser mig själv som 100% straight. Har däremot inget emot kukar. Helst då grova kukar :)
Har en hel del runkvänner, som jag runkar med irl så att säga. Det är rätt upphetsande att sitta i samma soffa, titta på härlig porr, och se den eller dem andra som är med sitta med sina hårda kukar och runka dem. Även också när man märker den eller dem man runkar med kollar in ens egen kuk när man runkar. Sen när man runkat ett tag, och alla känner för att spruta, man ställer sig upp och får spruta rakt ut i luften.
Har blivit runkad, och även provat runka andras kukar, men inte min grej, inget jag går igång på


7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.
Nej, inte vad jag kan minnas. Inte mer än av min jämnårige kusin. Men det var nog lite medvetet från min sida. Han och jag runkade ofta ihop. Jag satt en gång i sängen när han var på besök hos mig, och runkade när han kom in i mitt rum.

8. Vilka ställen onanerar du på?
Oftast i vardagsrummet, sittandes i soffan och runkar. Eller hemma hos någon runkpolare
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har kanske skrivit om Runksidan tidigare men på 1990-talet fram till kanske år 2010 eller liknande fanns en sida med detta namnet vars upplägg var just runkformulär som i regel broderades ut med olika historier. Adressen var mattezelle.com eller möjligen mattezelle.se (som numer direktlänkar till chaturbate).

Kommer ihåg den! Var med under några år, hade fotoalbum och novellsamling där.
Mycket bra runkmaterial.
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Hur gammal är du?

40+

2. Hur gammal var du när du börja onanera?

På allvar runt 13-14 år, i samband med sexualundervisningen i skolan. Det fick fart på den lille rackaren.

3. Hur ofta onanerar du?

Numera är det lite för sällan, kanske tre gånger i veckan.

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]

18 centimeter lång, 14 i omkrets.

5. Tycker du att storleken spelar roll?

Jag är nöjd med det jag har.

6. Vilken sexuell läggning har du?

Hetero

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.

Utomhus, av ett par som promenerade förbi mig. Låtsades kissa, men tror de fattade vad som pågick. Avslutade på annan plats.
Även påkommen av kompisar och flickvänner, men det var inte så farligt.

8. Vilka ställen onanerar du på?

Numera blir det mest hemma, oftast i duschen. Som yngre så fanns det knappt något ställe det inte drogs en runk på. I efterhand är det lite ofattbart att fler inte kom på mig.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
1. Hur gammal är du?
43

2. Hur gammal var du när du börja onanera?
Hittade pappas p-tidningar och fick inspiration. ” jaha ska nån suga på den, så känns det skönt?” Sagt och gjort. Min första orgasm tillika ”avsug” fick jag med snoppen i damsugarslangen. 9 år gammal. För alltid förändrad efter det...

3. Hur ofta onanerar du?
Så gott som varje dag, minst en gång

4. Hur stor penis storlek har du? (cm)
Varierar lite beroende på hur kåt jag är. Brukar ligga på runt 19-20cm, men dock alltid tjock och fyllig på 14cm omkrets.

5. Tycker du att storleken spelar roll?
På bild och video, definitivt. Stora bamsiga dasar gör sig bättre. IRL är det inte så viktigt, så länge det rör sig om ”Vuxen-storlek” och inte micropenis syndrom.

6. Vilken sexuell läggning har du?
Bög. Homo. Kuksugare.
Fina håriga män över 30, som bejakar sin manlighet, och gillar att både ge o ta.

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.
Faktiskt aldrig. Dock hände det en gång när jag var 15 att min syrra hittade en av mina använda kondomer som jag försökt spara för återanvändning. Hon måste målinriktat ha letat igenom mitt rum för det fanns inga möjligheter att hon bara ”råkat” hitta den. ”Jävla fitta”, jag blev SÅ sur på henne kommer jag ihåg... hahaha :D

8. Vilka ställen onanerar du på?
Hemma med telefonen, datorn, och så klart hemma hos kk/runkpolare om sån finns.
 
Last edited:

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
1. Hur gammal är du?

40+

2. Hur gammal var du när du börja onanera?

På allvar runt 13-14 år,

3. Hur ofta onanerar du?

2-3 ggr i veckan

4. Hur stor penis storlek har du? [cm]

20 centimeter lång, 14 i omkrets.

5. Tycker du att storleken spelar roll?

Jag är nöjd med det jag har.

6. Vilken sexuell läggning har du?

Hetero

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.

nej

8. Vilka ställen onanerar du på?

Hemma vid datorn när man porrsurfar .
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Hur gammal är du? 51

2. Hur gammal var du när du börja onanera? Gissar runt 13 fick bara torra orgasmer först. Minns hur förvånad ja blev när första sperma kom. Och orolig få fläckar.

3. Hur ofta onanerar du? Nästan dagligen

4. Hur stor penis storlek har du? [cm] 19

5. Tycker du att storleken spelar roll? Nja

6. Vilken sexuell läggning har du? Bisexuell

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till. I tonår i duschen hemma , glömt låsa, lillebror kom in , han vände fort. Ev morsan minns ja runkade under täcket , hon kom in , inte säker på hon såg.

8. Vilka ställen onanerar du på? Hemma , ute om jag är säker på inte förarga mågon, vid nakenbadet i skymundan inte direkt framför andra . Har gjort på offentliga toabås
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, det är så att vi är några håller på med en undersökning och vi skulle villja ha svar på några frågor... Endast killar.

1. Hur gammal är du? 45

2. Hur gammal var du när du börja onanera? 8 år cirkus

3. Hur ofta onanerar du? 2-4ggr per dag

4. Hur stor penis storlek har du? [cm] 23cm

5. Tycker du att storleken spelar roll? ja

6. Vilken sexuell läggning har du? bi

7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till. Ja, av min fd svärmor (det slutade med att hon gick från ilska till kåthet)

8. Vilka ställen onanerar du på? Hemma, på jobbet, i bilen, överallt typ.


Vi tackar dig för din medverkan
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Hur gammal är du? 60 år.

2. Hur gammal var du när du började onanera? Jag var 10 år gammal när jag runkade till utlösning första gången. Det var på våren 1970.

3. Hur ofta onanerar du? Det har varit väldigt olika under olika perioder i livet. Under de första runkåren - typ 10-14 år - så kunde jag ha riktiga runkorgier när jag var ensam hemma och runkade i så fall 4-5 gånger i ett svep. Då kunde det bli 5 utlösningar på en dryg timme...Lite senare i livet så blev 1-2 avrunkningar per dag den normala dosen och så fortsatte det fram till ungefär 50 årsåldern. Fick jag inte min dagliga avrunkning så mådde jag inte riktigt bra. Under de senaste åren har det blivit betydligt mindre ofta, sällan mer än ett par gånger i veckan men ibland går det flera veckor emellan.

4. Hur stor penis storlek har du? [cm] Längden är nog 15-16 cm beroende på upphetsningen, omkretsen har jag aldrig brytt mig om att undersöka.

5. Tycker du att storleken spelar roll? Storleken spelar olika roller i olika sammanhang: Jag tycker nog att det är roligare att titta på en riktigt stor drul, men ska man ha sex så är det väl viktigast att kukens ägare vet hur den ska användas. Större storlek är inte nödvändigtvis bättre i alla sammanhang...

6. Vilken sexuell läggning har du? Det är väl meningen att jag ska säga homosexuell, gay eller bög, och det är ju inte fel (eftersom jag aldrig haft sex med det motsatta könet, så kunde jag kanske påstås vara ultrabög...), men jag är VÄLDIGT tveksam till att dela in folk i två eller tre överförenklade fack. Jag känner killar som varit ihop med tjejer under många år, men som nu enbart har sex med andra killar, och - vice versa - känner jag killar som nästan uteslutande haft sex med andra killar, men som nu varit gifta med en kvinna i åtskilliga år och har flera barn. Så man skulle kunna fråga sig: Hur lite sex med motsatt kön kan man ha och ändå kalla sig hetero? Hur mycket sex med det egna könet kan man ha men ändå undvika att kalla sig homo? Vad man SÄGER är en sak, VAD MAN gör kan vara något helt annat...

7. Har du blivit ertappad när du runkat? I så fall, berätta hur det gick till. Nä, inte vad jag kan minnas i alla fall.

8. Vilka ställen onanerar du på? Det har varit väldigt olika under olika perioder i livet.

Frågeformuläret förutsätter att man normalt runkar på egen hand, och så är det väl för mig också nuförtiden. Men under tonåren hade jag regelbundet en jäkla massa runkande och annat pojksex som medlem av ett litet gäng på fyra jämnåriga killar. Mellan 13 och 18 års ålder var runka, suga och rövknulla väldigt mycket en gemensam upplevelse med - som jag brukar säga ibland - my band of four superhorny brothers...

Det finns mycket mer att säga, men nu får det vara nog för denna gången!!!
 
Toppen