Frågor till tjejer om orgasm

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Hae några frågor till er tjejer om orgasmer. Brukar ni få slidrgasm vid vaginalsex eller får ni bara orgasm när klitoris stiluleras? Vilken typ av orgasm är i så fall skönast?
Min fru får ofta slidorgasmer, det känns underbart för mig att veta att hon njuter så av att ha min kuk i sig. Tilläggas skall att jag har en grov kuk med stort ollon.
 

stonehead

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
det där med orgasm är så olika kör vi missionären
måste det stimuleras (brukar grabben sköta)
bakifrån får jag orgasm 4 av 10
men om jag rider och lutar mig bakåt
får jag orgasm 7 av 10
men prata med varandra är a och o
om jag inte fått nån orgasm eller är icke nöjd
så talar jag om det och får vad jag behöver
 

stonehead

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
brukar sällan få orgasm vid vanligt sk samlag men bakifrån händer det då och då min absolut favorit är nog att rida av killen då har man full koll.sen brukar vi anv sk jellys ibland 1 slags kondom fast grövre finns med olika knottror och så då njuter jag vill jag lova orgasm 7 av 10 ggr fast inte lika skönt för grabben iofs men han brukar få det han vill ha efter typ massage/avsugning i kombo;)
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
brukar sällan få orgasm vid vanligt sk samlag men bakifrån händer det då och då min absolut favorit är nog att rida av killen då har man full koll.sen brukar vi anv sk jellys ibland 1 slags kondom fast grövre finns med olika knottror och så då njuter jag vill jag lova orgasm 7 av 10 ggr fast inte lika skönt för grabben iofs men han brukar få det han vill ha efter typ massage/avsugning i kombo;)

Ge mig gärna en länk till var man kan se/köpa sk Jellys. Tack ;)
 
Toppen