Frågor..!!

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Har två små frågor..
Fråga 1:
Kan alla tjejer få en s.k " fontänorgasm " ??

Fråga 2: Skriver detta till hjälp för min kompis..
(han har inte vågat/velat gå ut med detta)

men det är så att hans tjej har jättelätt att komma när hans smeker henne., men när det sedan bär av till sex så har hon skönt men kommer nästan aldrig, har hänt ett fåtal gånger att hon kommit.
Han har rådfrågat mig många ggr och hans självförtroende ligger långt under dåligt.
Han har frågat om det har med penisstorlek att göra men det jag kunnat komma med som svar har endast varit " Storleken spelar ingen roll ".
Jag har också hört att tjejer har svårt att komma om dom tänker på annat vid sex, nämnde det till honom att hon kanske skäms över att ha sex med honom när det är ljust i rummet, hon kanske kan slapna av riktigt.
Då har dom provat att släcka lampan, men detta har dock inte heller funkat.
Så min fråga är då:
Finns det något min käre vän kan göra för att få sin tjej att komma, eller är det bara så att det är något " fel " på henne??
Hon gjorde abort för ett halvår sedan och går nu på minipiller, det kan inte ha något med detta att göra??
(vore skojj om man kunde hjälpa honom på bättre tankar)......
Mvh...///

//// Emmet
 

MONSTER 1

Ny medlem
Kön
Man
Hon gjorde abort för ett halvår sedan....sa du.
Ja det är inte det roligaste en kvinna gör.Tro mig på den saken.
När jag var 16 år så gjorde min dåvarande flickvän det & det tog många många månader innan det gick bar med det sexuella.+ att det tar flera år innan hon kom över det.
En kvinna kommer EJ över en sån sak! Men dom kan lära sig att leva med det.
Nog om det.
Om DIN kompis... vill så kan han ju prova att smeka henne samtidigt som hon får kuk.
Det brukar vara bra som fan.
Hur stor KUKEN är har ju ingen större betydelse bara man kan använda den på rätt sätt.
Sen en sak som är sant är att det är bra & viktigt att slapna av & att tycka om det som händer.
Tycker man inte om det som händer så ska man tala om det till sin partner.
Man ska tala om hur man vill ha det.
En sak till är att din vän ska nog sluta att vara orolig över att hon inte får det att komma!!!
Varför det ja!!
Jo det kan ju bli så att han får prestationsångest tack vare det.
Om han & hon bara kan slapna av & njuta av varandra så kommer det av sig själv ska han se.(dom)
Lycka till!:p

Big Big!
 

Anna

Ny medlem
Kön
Man
Kan ju bara prata för mej själv men ja kommer då aldrig när vi har sex, om jag ska göra det så måste min kille smeka mej samtidigt isf, va jag har hört så är det inte så många som kan komma när man har sex utan att stimulera klitorisen men det är nog olika person till person skulle ja tro.

Puss i Ljumsken ;D
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Anna

Kan ju bara prata för mej själv men ja kommer då aldrig när vi har sex, om jag ska göra det så måste min kille smeka mej samtidigt isf, va jag har hört så är det inte så många som kan komma när man har sex utan att stimulera klitorisen men det är nog olika person till person skulle ja tro.

Puss i Ljumsken ;D

okej.. Va lite tråkigt att höra..:(
Men kan det vara något fel på tjejen i min kompis fall??
Hon håller på att klaga på det hela tiden när han säger att det är hans fel..



//// Emmet
 

Anna

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Oo_emmet_oO

Originally posted by Anna

Kan ju bara prata för mej själv men ja kommer då aldrig när vi har sex, om jag ska göra det så måste min kille smeka mej samtidigt isf, va jag har hört så är det inte så många som kan komma när man har sex utan att stimulera klitorisen men det är nog olika person till person skulle ja tro.

Puss i Ljumsken ;D

okej.. Va lite tråkigt att höra..:(
Men kan det vara något fel på tjejen i min kompis fall??
Hon håller på att klaga på det hela tiden när han säger att det är hans fel..



//// Emmet

VAd är det hon klagar på då? och varför säger han att det är hans
fel?
Dom har väll bra sex annars va ja kan förstå på ditt inlägg där uppe, och om han nu vill göra det skönt för henne så varför inte bara inrikta sig på henne med smek, dildos osv.....

Puss i Ljumsken ;D
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag får då lättare orgasm om killen tränger in bakifrån. Min favorit är att rida killen med ryggen mot hans ansikte, då kommer både han och jag lättare åt att smeka klitoris, samt att g-punkten stimuleras kraftigare än vid "missionären".


[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Alla tjejer kan säkert få fontänorgasmer, det gäller bara att bli stimulerad på rätt sätt. :love:

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Svar 1:
Nej, alla kvinnor kan faxist inte få fontänorgasm. Enligt den senaste forskningen på området räknar man med att 60-80% av alla kvinnor har de fysiska förutsättningarna för det, och att 30-40% av dem faktiskt upplever fontänorgasm.
Svar 2:
Endast 50-60% av alla kvinnor får orgasm av samlag (vilket jag tror det är du kallar sex här), så det är väl inget att oroa sig över? Tänk på att samlaget inte alls är det viktigaste, allt som händer mellan två partners i sängen är sex, oavsett om man använder tunga, händer, fötter, öron eller vad du vill. Varför ska det vara så viktigt med samlagsorgasm?? Och framför allt: DET ÄR INGET FEL PÅ NÅGON AV ER!! Hoppas ni förstår det!


Lena Handén - en god vän...
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Anna-
Det måste vara något han gör fel... Synd om dig.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig fått orgasm utan att stimulering av klitoris sker, och det är som sagt var inte ovanligt. Sen måste jag ju säga att jag är lite avundsjuk på de tjejer som får orgasm genom enbart penetrering och jag har läst att det går att öva upp detta. Typ smeka klitoris, avbryta stimuleringen när det nästan går och sedan låta enbart penetreringen trigga igång orgasmen. Men jag har som sagt inte lyckas komma dithän ännu.

Inget fel på mig för det, och inget fel på min partnet. Att ha sex med honom slår allt, otroligt upphetsande och skönt, även om inte enbart penetreringen leder till orgasm!
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
De flickor jag har pillat på... så har jag lyckats i nio fall av tio att ge dem en fontän.... då enbart stimulering av kvinnan... lekte med en tjej en timme en gång... de blev så blöt att vi fick sova på soffan :)...

Så jag tror att med rätt partner så...
 
Toppen