Från Chokladfabriken till ?

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Men hur ofta händer det inte i "porrens värld" ? Att de går från hål till hål till hål. Men alla varningar om de där farliga bakterierna som finns i ändtarmen då ? Om man får i sig de där bakterierna som inte ska vara där vad händer då ?
 

RobX

Ny medlem
Kön
Man
Japp, jag har också hört att det inte är bra. Skulle nog låta bli i verkligheten...
Mitt första inlägg förresten, hej på er alla...långvarig besökare men reggad först nu.
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Originally posted by RobX

Japp, jag har också hört att det inte är bra. Skulle nog låta bli i verkligheten...
Mitt första inlägg förresten, hej på er alla...långvarig besökare men reggad först nu.

Vad kan hända så att säga då ?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Problemen som kan uppstå är väl att det finns en hel del bakterier i ändtarmen, som antagligen man inte ska ha någon annanstans. Nu är det ju iofs så att i alla fall jag bruakr se till att ha tvättat mig där innan sex kommer på frågan, så jag vet inte egentligen hur noga det är. Men jag skulle inte vilja chansa...
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag skulle inte heller vilja chansa. Om man bara ska tänka lite logiskt, så finns det elaka baciller i baken. Tänk om man har ett litet litet sår i/vid musen. Vilka problem skulle inte kunna uppstå?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, det känns inte som om det är värt risken. Då blir det kanske celibat ett tag framöver, på alla sätt, hemska tanke! ;)
 

x_y

Ny medlem
Kön
Man
Vad jag hört "Desinficerar" dom tarmen väldigt noga strax innan filmning.
Dom börjar med att tömma sig rejält med lavemang. Sedan tvättas ordentligt med desinficerande tvål.
Ser bra ut på film, men ganska avtändande förberedelser.
 
Kön
Kvinna
Ja, bakteriefloran i tarmen är inte något man vill ha någon annanstans. Som någon sa så förbereder sig porrskådisarna väldigt noga innan filmning, så analsex..visst, men inte direkt efter från det hålet till det andra.
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Men frågan kvar står ju, vad skulle kunna hända om dessa bakterier kommer någon annan stanns där de ej ska vara ?!?!
 

RobX

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte exakt vad som händer. Förmodligen någon form av bakteriell infektion eller liknande. Och ja, Ingrid Swede har sagt en gång att hon spolar igenom ändtarmen med vatten en och en halv timme innan tagning. Hårda förberedelser, som sagt... Hur som helst borde väl problemet kunna kringgås även för oss som inte är porrskådisar. Man drar på en kondom innan man ska in i tvåan, som man sen slänger när man byter hål. Eller i värsta fall springer ut på toa och tvättar av kuken. Man vill man vara på säkra sidan ska man nog låta bli.
 
Kön
Man
ingenting händer, iaf inte min tjej eller mej, d måste ju vara lika farligt för en kille att få d på kuken som en tjej att få d i framstjärten eller? har aldrig haft ngt problem
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Spelar egentligen inte någon roll om något händer, men vilken tjej (eller kille) skulle vilja suga på en snorre om den hade varit uppe i röven? Hur fan smakar det? I porrfilmer är dessutom allt klippt till, så det är inte ens säkert att två scener har spelats in samma dag.
 
Kön
Kvinna
Saken är den att man skall över huvudtaget vara försiktig med vad man får in i "fittan". Man skall ju inte ens tvätta sig överdrivet noggrant med tvål för att det kan störa PH-balansen där nere. Detta in sin tur kan leda till jästinfektioner, vilket leder till att det INTE blir någon sex på ett bra tag. Bakterierna där bak skall inte in någon annanstans....
 

jonih

Ny medlem
Kön
Man
Bara jag som ännu inte prövat(analsex) ?? Faktiskt har jag aldrig haft någon större lust till det . Ingen tjej har direkt tjatat heller. Är rätt nöjd med dom hål som erbjuds:D:D
 

Porr-Mister

Ny medlem
Kön
Man
Det är säkert olika från tjej till tjej: Vad hon har för bakterieflora i tarmen, immunsystemet...

Även psykologin spelar nog in. Jag har t.ex knullat ett par tjejer A2M med tydliga rester på kuken, som de svalt. Om hon är kåt och vill göra det är det nog mindre farligt än om man t.ex tvingar nån att göra samma sak.

---------------------------------------
Sex utan sprut är som en kyss utan snus
 
G

Guest

Gäst
Jag vet inte hur farlig bakterieflora det är i analen.
Min kille älskar att bli slickad djupt o omsorgsfullt, han är enormt fräsch ska tilläggas.
Detta är inget jag gjort förrut men med honom går jag i gång rejältpå det förmodligen för att det gör honom så kåt.
Men jag har aldirg någonsin märkt av några bacill eller infektionsangrepp.
Har däremot aldrig blivit penetrerad analt så den problematiken känner jag inte till.
 
Toppen