Från noll till "mål"

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har för mig jag läste här på ona nånstans att det var nån som hade prövat runka från slak till utlösning på typ 45 sek eller nåt.

Jag satt härom dagen och slökollade på tv ensam hemma och kom att tänka på det, då fick jag för mig att pröva utan att vara det minsta kåt för tillfället, tog och hämtade stoppuret och drog ner mina byxor och började runka min helt slaka och slappa kuk... från noll till sprut på 1 min o 44 sek tog det innan jag kom, helt då bara fokuserad på att spruta såklart.

nån mer som vill pröva? en eller två ggr kan man ju låta sig onanera innan kåtheten är där och bara komma så fort det går.

Kommer nog själv pröva på att bättra den tiden igen.

Så låt höra nu killar och TJEJER hur fort man kan klara komma från noll till "mål":cool:

OBS inte vara sugen innan man börjar[}:)]
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
bra jobbat skeda:)

nä,nån merit är det kanske inte när man har sex men som en kul grej att testa på egen hand handlar detta om
pussycat00
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.egentligen är det två "tävlingar".
1. Från start till mål med filmhjälp
2. Dito utan, bara med fantasihjälp

...eller det kanske kan bli flera olika former....va´tycks?

Jag har inte testat än.....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
men hallå..för er som inte fattade..1, 30 till orgasm


imponerande, även om jag sen läste att du 'fuskat'
men efter den då, hade pallat mer?

klarar du flera på raken?

sj skulle det nog ta ca 5min, om jag inte var kåt innan
(men det r man väl alltid..)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som kille är det väl knappast ngn merit att det går fort?!

en förtidig utlösning... klara man flera direkt spelar det ju ingen roll
men r det knock out på första efter 1.30... haha, då r det kört
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag brukar behöva mera tid, men en morgon förra sommaren överraskade jag mig själv. Kröp över på karln & jag VAR inte sugen, skulle bara kramas men det blev sex & ca 4 minuter senare hade jag kilat.
Men visst, jag har ju stoppur, ska lägga det i lådan med resten av leksakerna, där ligger ju redan den där defekta stegmätaren & annat roligt :D[}:)] .
Men det kan ta tid innan jag hinner att tävla/pilla, huset är ju fullt av ungar jämt. Igår var det 5 xtra..
 
Toppen