Från noll till "mål"

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Det var länge sedan jag runkade från slak till sprut, men när det begav sig så var det ca 35 sekunder.......:p:D

Ska testa igen och redovisa resultatet här.
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Oj!!
Orgasm efter lite mer än en minut??? (what a waste...) ;) ;)

Ha ha ha, det är klart att det inte är så givande att komma efter en minut, så skall det vara något värt bör det nog ta lite längre.
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
börjar aldrig utan att vara sugen ju:oops: när jag är sugen struntar jag i klockan...

näää tidtagning går bort...njuter mer och mer och mer och...:p:p
 
G

Göran67

Gäst
Håller med att tidtagningen går bort. Härligare att koncentrera sig på njutningen än att koncentrera sig på hur snabbt man kan nå den. :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
men ni...nu var ju detta en grej..engångs test kan man ju kalla det.
Man får ta det för va det är..

klart att man vill NJUTA länge;):p
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har inte blivit något rekordförsök änn. Snarare tvärt om. Har snart hållt på i tre och en halv timme nu.....
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
med porrhjälp från knäppta jeans till nersprutad tröja 2 minuter :)

nu ska jag duscha
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
gjorde ett nytt försök igår men det gick sämre..2.17[:0]
jaja det kommer säkert testas igen:p
 

swoll

Ny medlem
Kön
Man
med porrhjälp från knäppta jeans till nersprutad tröja 2 minuter :)

nu ska jag duscha

Ha ha, vilken grym kommentar! Själv kommer jag ihåg att jag tog tiden en gång i tidiga tonåren (när man sysslade med detta dagligen) och lyckades blåsa iväg på 15 sekunder. Antar att jag drömt nåt inspirerande strax innan...
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Tänkte jag skulle prova men misslyckades som vanligt, stoppuret har gått över till att räkna timmar nu :p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp, då har man tesat igen, satt o tittade på tv i förrgår och skulle gå o hämta ett glas vatten , när jag går förbi byron i hallen ligger min tidtagare där o bestämmer mig plötsligt för ett nytt försök att bättra min första tid som var på 1,44 ....
men ack nej 2,05 blev det...

1,44 var kanske inte så dåligt trots allt från helt okåt till sprut då! men som jag sa tidigare att jag läst nånstans här på ona tror jag iallafall det var om nån som hade en kompis som runkade från slak till sprut på under 50 sek.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Ca 4.30 för mig. Okåt från början. Orgasmen blev minsta sagt fjuttig...Nä det här gör jag aldrig om...haha ;)
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Nu när man är gammal så går det inte fort, tar ju nån minut att få upp den :D

Men i tonåren så fick jag upp den på 4 sek och spruta på 30 sek. Klart man testat snabbheten :p

Men men, frugan blev oftast uttråkad och tröttnade på att det tog sån tid med mej i sängen, från 1 timme o uppåt :(

Är det garanti att 30 minuterskrämen fungerar på 30 minuter?? Alltså om jag vill komma på 30 minuter så skulle det hjälpa till på det sättet, eller hur funkar den?:D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nog för att jag är en tävlingsmänniska av guds nåde! Men om jag skall tävla i att få orgasm snabbt så har det motsatt verkan för mig:unsure:

Jag vill ju vinna . men det går inte. Ja - det är helt riktigt att det finns en tvetydighet där:cool:;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är det som är det fina i kråksången,kunna hålla ut länge (vilket jag kan) men svårare komma superfort
 
Toppen