Vad härligt det låter! Hur känns det att få såna?Jag har fått två fontänorgasmer på rad, av att min dåvarande pojkvän penetrerade mig, så han stötte emot g-punkten på något vis.
Ja,det kan jag tänka mig! Hade som sagt velat uppleva det,kanske få på sig ocksåKänns ganska skönt, blött om inte annat.
Ja,det kan jag tänka mig! Hade som sagt velat uppleva det,kanske få på sig också![]()
då är det gott och slicka er !!Känns ganska skönt, blött om inte annat.
Vad härligt att höra att din fru sprutade på dig! Kom det mycket?Jag har fått det på mig. Det känns fantastiskt. Ett stadigt, gnidande tryck mot G-punkten och gärna mottryck utanpå magen och min hustru sprutar. Inte alltid men ibland och en gång när hon gjorde det skönt för sig med en stav fick jag det på film också.
Ja,det ska vara blöttDet varierar hur mycket som kommer. Inga p-filmsprut men det blir definitivt blött och det tänder jag på
Som att krysta ungefär. Många är rädda för att man då ska kissa på sig men det gör man inte. Ett tips är att hon går på toa och kissar precis innan för att släppa lite på rädslan för att det ska hända.Hur ska kvinnan göra när hon tar i? Känner man var man ska göra dessa fingerrörelser? 13 gånger!! :-o . Det kan man kalla en blöt fitta sen. Härligt att du sprutar i ansiktet på dig själv
![]()
Tack för tipsen! Nu ska man bara hitta en kvinna som är sugenSom att krysta ungefär. Många är rädda för att man då ska kissa på sig men det gör man inte. Ett tips är att hon går på toa och kissar precis innan för att släppa lite på rädslan för att det ska hända.
Det är g-punkten som ska stimuleras. Det är lite olika var den sitter, men oftast är det bara nån centimeter in i fittan, mot magen till. Den är lite skrovlig och sväller ofta rätt rejält vid stimulans