Fredagskväll... del 1

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Det var fredag och jag och min kille skulle som vanligt iväg på fest hos en av hans vänner. Jag stod i badrummet och gjorde mig iordning. Jag hade precis duschat och rakat mig omsorgsfullt och klädde nu på mig de underkläder jag plockat fram innan. Känslan av mitt nyrakade kön mot spetstrosorna gjorde mig kåt men eftersom vi hade det lite bråttom slog jag snabbt bort tankarna om att röra vid mig själv. Istället gick jag bort mot garderoben för att välja kläder och jag skulle ljuga om jag sa att kåtheten inte påverkade mitt val.

En mycket kort sliten jeanskjol och ett tight urringat linne prydde snart min kropp och när jag såg mig själv i spegeln njöt jag. Jag var mycket medveten om att jag såg bra ut och förväntade mig en kväll med många uppskattande blickar. Efter att jag sminkat mig gick jag ut till min kille som väntade i vardagsrummet, han var som vanligt klar långt innan mig och fräste irriterat att det var på tiden. Klockan hade tickat iväg snabbare än vad jag trott och vi skyndade oss ut i den varma sommarnatten.

Vi var snart framme hos Fredde, min killes kompis. Musiken hördes från långt håll och när vi klev in genom ytterdörren så slog doften av cigarettrök mot mig. Fredde var snabbt framme och att döma av hans frisläppta glädje så hade han nog redan druckit en rätt rejäl mängd. Som vanligt kramade han mig när vi hälsade och nöp mig fräckt i rumpan. ”Satan vad du var sexig idag då Jessica” viskade han diskret i mitt öra och jag såg på hans glansiga blick att det var mycket uppskattat. Johan, min kille, hade redan gått in i vardagsrummet för att hälsa på de andra och la därför inte märke till någonting.

Kvällen rullade på i vanlig ordning med mycket skratt och dricka. Johan hade bänkat sig i köket med ett par vänner och en kortlek vilket inte störde mig det minsta. I vardagrummet stod jag i centrum och Fredde stötte på mig som vanligt vilket gjorde mig ordentligt kåt. Jag lät honom hållas men när han senare tog sig friheten att smeka mig på insidan av låret under kjolen så kände jag mig manad till att avbryta det hela och ursäktade mig med ett toalettbesök.

När jag reste mig upp kände jag plötsligt av all den dricka jag fått i mig under kvällen vilket gjorde att jag fumlade mig ut i den mörka hallen med ansträngning. En plötslig knuff i ryggen gjorde att jag tappade balansen och för att inte trilla omkull så tog jag stöd mot väggen samtidigt som jag kände hur någon pressade sig mot mig bakifrån. Innan jag hann protestera får jag en hand tryckt över munnen och hör hur någon fräser i mitt öra…

-”Vad fan tror du att du håller på med!?”

Det var Johan. Jag lyckades inte bedöma om han var sur eller ej på rösten och när jag försökte åla mig ur hans grepp tryckte han sig bara mot mig hårdare. ”Din lilla kåtslyna” hörde jag honom mumla och innan jag visste ordet av så drog han mina stringtrosor åt sidan och tryckte hårdhänt upp två fingrar i min fitta som fortfarande var sjöblöt. Trots ansträngning kunde jag inte låta bli att stöna. Handen över min mun bytte snart plats då Johan greppade tag i mitt hår och drog mig mot en dörr som stod på glänt. Det var Freddes rum och Johan släpade ilsket in mig i det och gav mig en knuff hårdare än den tidigare som gjorde att jag föll handlöst på sängen.

Jag visste fortfarande inte riktigt om Johan faktiskt var sur eller ej vilket gjorde mig ännu kåtare. Med intensiva ögon stirrade han länge på mig där jag låg på sängen och sedan gick han mot mig och kommenderade med hård röst ”Sug”.



--------------------------------------------------------
Är det värt att satsa på en fortsättning? :oops::love:
 

Wurrah II

Ny medlem
Kön
Man
Klart du ska skriva en fortsättning, du e ju riktigt bra på det här ;]

Varför sitta o rulla tummarna då man har tråkigt.
Rulla skinn istället.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Det är alltid kul när tjejer också skriver noveller. Kör på, du.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen