Frida funderar...

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
...på en massa saker ibland!

Har ni tänkt på en sak? När någon säger att något kommer fort, då tänker de flesta inte på polisen eller brandkåren, utan killar som får utlösning... Stackars killar...Eller stackars poliserna?

...det finns faktiskt tjejer som också kommer fort...

...män kanske tjänar mest pengar på sina jobb, men kvinnor måste ju tjäna en himla massa på sin hobby med tanke på alla dessa bilder/filmer som finns på nätet där tjejer visar sig nakna och eller har sex? Eller?

...varför skaffar folk en älskare/älskarinna när de redan har ett förhållande? Är det inte bättre att vara singel då, så kan man ha hur många som helst?

...den senaste killen jag hade sex med, han tackade mig efteråt?...Hade han slängt upp en 500-lapp också hade jag nog slagit på honom! Vem tror att prostituerade raggar kunder på...ICA?

...varför börjar alla killar knåda, klämma och trycka på brösten de första de gör, i tron att vi blir upphetsade bara pang så där? Är alla killar bagare innerst inne?

...enligt en tidning skulle 59% av alla kvinnor skiljas från sina män om de hade råd...man tjänar kanske inte så bra på de där bilderna/filmerna iaf då?

Puss & kram på er till nästa gång!
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ja du frida många bra funderingar!

Håller med om mycket, kan svara dig på varför jag gillar bröst.
Har ju inga egna så de är väldigt fina att känna på alla möjliga
sätt, men mest för egen del inte för min partners.
Har inte varit med om att någon har blivit så upphetsade av det, men
däremot om man fortsätter med mer massage och smek. Vilket borde
vara självklart för alla, att var uppmärksamma på varandra!

Skrämmande om verkligen 59% av alla kvinnor vill sklijas om de hade råd,
är det verkligen ekonomin som är det viktigaste i livet. Det är verkligen dags att
få fram mer jämställda löner och vilkor för kvinnor. Tänk på det män
när din kvinna är trött, gör minst hälften av hushållsarbetet så blir det
övriga bättre också, garanterat mer sex.
:)

Puss på dig själv FRIDA!
 

oblomov

Medlem
Kön
Man
Tänk på det män
när din kvinna är trött, gör minst hälften av hushållsarbetet så blir det
övriga bättre också, garanterat mer sex.
:)

Tror inte jag hänger ihopa. Antingen är sex ens primära intresse, något man använder sig av för att må bra, är genuint intresserad av, tycker är kolossalt fascinerande, något man alltid har en spot för, etc - eller så gör man det inte.
Det är iaf min erfarenhet...
Dessutom finns det inget värre än jämstölldhetsdöden. Och det är definitivt min erfarenhet. (Därmed inte sagt att kvinnan ska stå vid spisen och föda barn:eek:)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tror inte jag hänger ihopa. Antingen är sex ens primära intresse, något man använder sig av för att må bra, är genuint intresserad av, tycker är kolossalt fascinerande, något man alltid har en spot för, etc - eller så gör man det inte.
Det är iaf min erfarenhet...
Dessutom finns det inget värre än jämstölldhetsdöden. Och det är definitivt min erfarenhet. (Därmed inte sagt att kvinnan ska stå vid spisen och föda barn:eek:)[/quote]

Om min partner mår bra så lovar jag att hon ser till att jag gör det med:D

"Jämnställdhetsdöden" :( - Det jag menar är att om den ene är tröttare än den andre
så kanske man inte kan njuta så bra av sexet!
(Eller det räcker kanske med att partnern ligger still så man kan tillfredställa
sitt "primära" intresset :sleep:)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
(Eller det räcker kanske med att partnern ligger still så man kan tillfredställa
sitt "primära" intresset :sleep:)

Hur fick du vad jag skrev till det?

Ursäkta mig men vad menar du?:sleep:

Jag gräver ner min stridsyxa nu, jag har ingen lust att bli ovän med
någon som har en annan åsikt än jag.

Men jag står för att jag tror på ett jämlikt förhållande, och ett ömsesidigt
givande och mottagande. :D
 
Toppen