Frida tycker till och berättar om...

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
... Att vara "på smällen"!

- Ja, jag är på "tjocken"... Nä va gammaldags tråkigt och nedvärderande uttryck! Jag är gravid, inget annat! Och jag bara älskar det, (nu iaf då jag passerat de svåraste veckorna?). Just nu i 3:e månaden, eller 13:e veckan för att vara exakt, så har jag förlikat mig i den alltmer växande magen och de alltmer svullna brösten! ;) :p

- Ja, jag fortsätter att onanera och att ha sex...

- Nej, jag bor inte med "pappan". Barnets pappa (om jag nu är modern då), är isf Johanna (my löv!) ;)

- Ja, det är sexigt att vara gravid, och det tycker sambon oxå! :p

- Nej, de fyra fem första veckorna var ingen hit...

- Ja, vi vet vem som är barnets biologiska pappa. ;)

- Ja, jag har fått ytterligaren en "last"! Är helt sjukt, barnsligt förtjust i lakrits! Det var jag då inte innan iaf... ;)

- Ja, jag (och johanna), är enormt förväntansfulla och vi springer mest omkring och ler och flamsar i lägenheten, och kan knappt vänta tills den stora dagen (The Big B-Day!)


puss på er iaf! (från en väldigt ärlig och gravid FridaA!)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Massor med grattis till dig och Johanna:love::love:

Ni kommer säkerligen att bli två underbara föräldrar:love:


Själv är jag så fast i gamla fördomar att det tog mig en lång stund att fatta vad du menade med "om jag är modern då":)


Två vuxna kärleksfulla människor som uppfostrar ett barn - det är inte alla barn förunnat...

Puss och kram :love::love:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
STORT GRATTIS!! :)

De var inte allt för länge sedan jag och min tjej var i Er sits och det är verkligen underbart!! :)

Grattis än en gång till Er båda! (Och till pappan....! ;))

Kram Daniel
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
JÄTTEGRATTIS! Båda två, tror att ni kommer att bli underbara föräldrar!

det blir en prövning, men det blir roligare än ni kan tänka er & jobbigare;)

ha kul! vi vill höra om detta fortlöpande (jag vill & jag tror fler med mig)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Även jag ansluter mig till gratulanterna!
Så roligt att höra!Alltid lika upplyftande och roligt när man hör att någon väntar barn,vare sig man känner personen eller inte!
Det var länge sedan det väntades barn idet här huset, men man kommer ihåg allt fortfarande. Tittar på fotona och minns ibland...tänk att de där tonåringarna varit så små....
Faktum är att det bara blir roligare allteftersom det lilla livet växer upp( Man växer själv också, vare sig man tror det eller inte på fler än ett sätt:)).
Vakna nätter, nedkräkna kläder,tvätt i massor, men det hör ju till och förstärker bara lyckan när allt är lugnt.
Återigen grattis !
Kram Hama
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:)

GRATTIS!!

Kul att höra att ni väntar barn, känner på mig att ni kommer att bli kanonföräldrar!
Önskar er allt gott tjejer!

Kul att du har hittat hit igen Frida, har saknat dina roliga och insiktsfulla reflextioner.

:)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
:):):):) GRATTIS :):):):):):):)

värdens bästa sak, största utmaning och lycka kommer ni att tar del av. Ni kommer att älska det. Det finns inget bättre, jag lovar.
 

greven66

Medlem
Kön
Man
Grattis.......so nice! å så härligt utlämnande skrivet:)

å precis som ovanstående.......gravida kvinnor är såååå vackra....sexiga..fast ni kanske inte känner er det alla ggr..men spända magar å bröst...mums

puss på naveln:)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ahhh!!

Ni e såå goa allihopa! Tack!

Men....näe några bilder på min mage...kommer inte på fråga serru, not at alls! [:cool:]
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Grattis!!
Kan bara instämma i lovkören. Gravida kvinnor är så himla vackra och sexiga. När min sambo var gravid knullade vi i stort sett varje dag, både hon och jag var superkåta under den tiden. Allteftersom graviditeten framled blev hennes sköte alltmer känsligt och fylligt och kändes helt underbart, hon brukade komma 2-3 ggr under ett kort samlag. Så njut av er härliga tid!!
 
Toppen