fritidsintresse?

Metal_

Ny medlem
Kön
Man
nör vi ändå har en tråd om va man jobbar med, så kan man ju ha en om vad man gilar att göra på sin fritid.. eller?
 

Metal_

Ny medlem
Kön
Man
hahahaa jo i o för sig.. ja tänkte mer på typ... ja, nåt annat typ.. vissa gillar att åka go-cart eller nåt o andra gillar att fiska...:p
 

Metal_

Ny medlem
Kön
Man
fiskar ju en hel del... har jägarexamen men har inte kommit igång med det.. vad för kampsporter är det då maree?
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
jag går på den enda kung fu tai nui klubben i norden ^^

yeah baby!
 

Metal_

Ny medlem
Kön
Man
fan ja skulle vilja träna muay thai eller nån anan kampsport... men i min stad finns inte möjlighet til sånt... jävla skit..
 
G

Guest

Gäst
Här är det träning som gäller....gym, löpning. Jag gillar även teknik och bilar :)
 

LordX

Medlem
Kön
Man
Bilar och musik, samt att man varje afton tar sig en liten runk till nån härlig bild man har fått i hjärnan:)
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Måste jue säga då eftersom man nyligen fått sitt körkort så e det jue ut och åka som gäller :p

Och det har jue blitt en del sköna pauser i skog och snår med sex efter det :p
så att få lappen var nog bara posetivt :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Olika kampsporter. Annars, tja...porrfilm är väl lite av ett intresse också på sitt vis.

Ja, då är vi åtminstone två som gillar att "slåss". ;) Under kontrollerade former, givetvis!

Jag antar att de flesta i detta forum har sex som intresse iaf! Jag är inget undantag!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Mkt musik. spelar ett antal instrument men mest gitarr. åker skejtboard också. och pluggar och gymmar

yeah!!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Oh, en till som spelar bridge, kungligt kortspel. Men var säkert ett år sedan sist.

Annars, tja, språkhistoria, programmera uråldriga datorer (jobbet är uppenbarligen inte nog) och de gamla klichéerna; festa kompisar och flickan.
 
Toppen