fritt forum

Jerrycam

Ny medlem
Kön
Man
Jag är ganska så ny på att hålla på med sex på nätet (Fast det har ju givit begreppet sex en lite vidare o djupare innebörd). Här kan ju alla fåutlopp för sina fantasier utan att behöva bry sig om vad andra tycker och tänker om dem. Fördomsfriheten tycks stor - kanske det enda stället i vårt samhälle där individens frihet respekteras nästan fullt ut!
Nu till min fråga, eller synpunkt:
Under mina besök på olika sidor har jag träffat på chattare o andra som talar om "fritt forum". De vill träffas på fritt forum, har träffats på fritt forum, haft saker för sig på fritt forum. o.s.v. Men VAR FINNS DETTA FRITT FORUM och HUR KOMMER MAN DIT??? Jag skulle varra tacksam för alla upplysningar!
Kåta hälsnigar
Jerry
 
Kön
Man
Har också undrat vad fritt forum är för något ställe!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

styvstake

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Det finns en telefontjänst man kan ringa till som heter Fritt Forum. 08-5000 20 30 man ringer dit och knappar in en kod som man kommit överrens om med sina kamrater och sen kan man snacka fritt. Kostar bara lokalsamtal.
 
Kön
Man
Tack ska du ha för informationen!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen