Ful gubbe, även annars?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var på den lokala mataffären
Framför mig står tonårsdottern med tonårslillasyster och pappa
Båda döttrarna med "wardrobe malfunction" äldsta dötterna fasta bröst är på väg att ramla ur toppen och jag tittar
Men lyckas att inte dräggla eller stirra
Men drömmer om att smeka dem medan jag tittar....

Älskar modet med tajta yoga pants, speciellt de som t o m delar skinkorna och ger en lagom "camel toe"

Brasklapp, alla ska få klä sig som de vill
Utan att bli dömda eller utskämda
Ingen har rätt att stirra

Men titta och njuta av det vackra som bjuds på, det tycker jag
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var på den lokala mataffären
Framför mig står tonårsdottern med tonårslillasyster och pappa
Båda döttrarna med "wardrobe malfunction" äldsta dötterna fasta bröst är på väg att ramla ur toppen och jag tittar
Men lyckas att inte dräggla eller stirra
Men drömmer om att smeka dem medan jag tittar....

Älskar modet med tajta yoga pants, speciellt de som t o m delar skinkorna och ger en lagom "camel toe"

Brasklapp, alla ska få klä sig som de vill
Utan att bli dömda eller utskämda
Ingen har rätt att stirra

Men titta och njuta av det vackra som bjuds på, det tycker jag

Titta måste vara tillåtet. Men stirra gör man inte om man är väluppfostrad. Men.... man undrar ju lite ändå varför tjejer/kvinnor klär sig så utmanade och sen debatterar högt och ljudligt när någon av dem blir antastad?
Att säga att de får skylla sig själva är inte rumsrent. Alla ska få klä sig som man vill och det håller jag med om, men visst måste det ändå vara så att de klär sig så för att få uppmärksamhet av det motsatta könet. Varför klä sig tight och uppvisa sin camel-toe om man inte har just den avsikten med att andra ska se den...? Eller som Vänsterpartiledaren med sin enorma byst som uppträder med den mest urringade klänning som finns. Hon måste ha avsikten att visa upp klyftan... självklart är de medvetna om att de triggar igång testosteronproduktionen hos de flesta män. I alla fall far det snuskiga tankar genom huvudet...
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Titta måste vara tillåtet. Men stirra gör man inte om man är väluppfostrad. Men.... man undrar ju lite ändå varför tjejer/kvinnor klär sig så utmanade och sen debatterar högt och ljudligt när någon av dem blir antastad?
Att säga att de får skylla sig själva är inte rumsrent. Alla ska få klä sig som man vill och det håller jag med om, men visst måste det ändå vara så att de klär sig så för att få uppmärksamhet av det motsatta könet. Varför klä sig tight och uppvisa sin camel-toe om man inte har just den avsikten med att andra ska se den...? Eller som Vänsterpartiledaren med sin enorma byst som uppträder med den mest urringade klänning som finns. Hon måste ha avsikten att visa upp klyftan... självklart är de medvetna om att de triggar igång testosteronproduktionen hos de flesta män. I alla fall far det snuskiga tankar genom huvudet...
Finns det nytagna bröstbilder på vänsterledaren, finns det uppgifter på storleken på hennes stora behag?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Titta måste vara tillåtet. Men stirra gör man inte om man är väluppfostrad. Men.... man undrar ju lite ändå varför tjejer/kvinnor klär sig så utmanade och sen debatterar högt och ljudligt när någon av dem blir antastad?
Att säga att de får skylla sig själva är inte rumsrent. Alla ska få klä sig som man vill och det håller jag med om, men visst måste det ändå vara så att de klär sig så för att få uppmärksamhet av det motsatta könet. Varför klä sig tight och uppvisa sin camel-toe om man inte har just den avsikten med att andra ska se den...? Eller som Vänsterpartiledaren med sin enorma byst som uppträder med den mest urringade klänning som finns. Hon måste ha avsikten att visa upp klyftan... självklart är de medvetna om att de triggar igång testosteronproduktionen hos de flesta män. I alla fall far det snuskiga tankar genom huvudet...
Alla ska klä sig som de vill, utan att bli utstirrade

Har konstaterat att kvinnor klär upp sig för att visa upp sig för andra kvinnor
Att överglänsa andra?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så är det. Har man varit på bröllop eller liknande så vet de flesta kvinnor vad de andra kvinnorna haft på sig. Men det är en annan sak med att klä sig utmanande. Tror inte klär sig så för att visa upp sig för varandra, även om det såklart förekommer.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så är det. Har man varit på bröllop eller liknande så vet de flesta kvinnor vad de andra kvinnorna haft på sig. Men det är en annan sak med att klä sig utmanande. Tror inte klär sig så för att visa upp sig för varandra, även om det såklart förekommer.

Utmanande...
Nog mer att visa vem som är snyggast
Omvänd mot tuppar och påfåglar
Mest hud och snyggast är "högst rankad"
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Titta måste vara tillåtet. Men stirra gör man inte om man är väluppfostrad. Men.... man undrar ju lite ändå varför tjejer/kvinnor klär sig så utmanade och sen debatterar högt och ljudligt när någon av dem blir antastad?
Att säga att de får skylla sig själva är inte rumsrent. Alla ska få klä sig som man vill och det håller jag med om, men visst måste det ändå vara så att de klär sig så för att få uppmärksamhet av det motsatta könet. Varför klä sig tight och uppvisa sin camel-toe om man inte har just den avsikten med att andra ska se den...? Eller som Vänsterpartiledaren med sin enorma byst som uppträder med den mest urringade klänning som finns. Hon måste ha avsikten att visa upp klyftan... självklart är de medvetna om att de triggar igång testosteronproduktionen hos de flesta män. I alla fall far det snuskiga tankar genom huvudet...
Det är stor skillnad på att bli tittad/stirrad på och att bli antastad.
Titta/stirra kan jag tycka att man får stå ut med, oavsett om man har djup urringning, microkort kjol eller blå tuppkam.
Antastad är aldrig ok.
Alla ska kunna klä sig som de vill och en tjej/kvinna ska kunna vara klädd i utmanande kläder utan att hon blir antastad.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är stor skillnad på att bli tittad/stirrad på och att bli antastad.
Titta/stirra kan jag tycka att man får stå ut med, oavsett om man har djup urringning, microkort kjol eller blå tuppkam.
Antastad är aldrig ok.
Alla ska kunna klä sig som de vill och en tjej/kvinna ska kunna vara klädd i utmanande kläder utan att hon blir antastad.

Titta ok

Men aldrig stirra, det är läskigt..

Antasta, borde det vara spöstraff på


Kvinnor söker bekräftelse hos andra kvinnor genom blickar från män? Att skapa avundsjuka och svartsjuka hos vissa och uppmärksamhet bland andra..?
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Titta ok

Men aldrig stirra, det är läskigt..
Ibland hinner man inte tänka till…


Titta ok

Men aldrig stirra, det är läskigt..

Antasta, borde det vara spöstraff på
Jag kan bara hålla med. Minst spöstraff alternativt en flaggstångslina runt pungen så firar man upp. Med knyck!


Kvinnor söker bekräftelse hos andra kvinnor genom blickar från män? Att skapa avundsjuka och svartsjuka hos vissa och uppmärksamhet bland andra..?
Gäller nog lite till mans när man klär sig ”extremt” man vill synas, man vill väcka reaktioner.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är stor skillnad på att bli tittad/stirrad på och att bli antastad.
Titta/stirra kan jag tycka att man får stå ut med, oavsett om man har djup urringning, microkort kjol eller blå tuppkam.
Antastad är aldrig ok.
Alla ska kunna klä sig som de vill och en tjej/kvinna ska kunna vara klädd i utmanande kläder utan att hon blir antastad.
Nja.. håller inte helt med dig där. Att stirra på någon kan nog vara väl så obehagligt som att bli antastad, men visst, antastad kanske är snäppet värre.... I mitt jobb var det totalt förbjudet att stirra.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja.. håller inte helt med dig där. Att stirra på någon kan nog vara väl så obehagligt som att bli antastad, men visst, antastad kanske är snäppet värre.... I mitt jobb var det totalt förbjudet att stirra.
Som jag skrev i svaret innan, ibland hinner man inte stoppa sig på en gång. Men absolut att man har kontrollen att avbryta stirrandet, dock kan man redan ha ”gjort bort sig”…
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
I fredags på gymmet tränade en tjej som jag fick anstränga mig för att inte stirra på, en sån ljuvlig röv i supertighta pants, jag klarade att hålla kuken slak men det var en bedrift. Hoppas inte dyker upp igen för vete sjutton om hjärtat pallar en gång till.
Speciellt när hon gjorde någon form av stretching o satte handflatorna i golvet och stod kvar i 15-20 sek.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hände i förra veckan
Var tidigt på naturisstranden

Satt tillsammans med kvinna när en annan kvinna i "gänget" kom gående i en omlott sommarklänning, inget under
Gjorde mig fan kåt, hon bara svepte av sig den och satte sig i sin brassestol
Tänkte att hon kört bil hit typ naken...
"Tänk om hon blivit stoppad av polisen"
Fick upp bilder på min näthinna när denna milf, kurvig men underbar fick behandling av två poliser, "straffad"

-vad tänker du på?
Jag kanske stirrade lite väl länge på hennes ljuva runda stora bröst, med rejält sugvänliga bröstvårtor

-ääh, inget, på trafiken och poliser..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var återigen i mataffären
Är där en till två gånger.. Så risken att springa på grannarna är hyfsat stor

Träffade herr och fru grann med döttrarna
Långa söta atletiska unga kvinnor
Tonårstjejer i t r å n ga slimfit jeans
Den ena av dem hade tydligen börjat raka musen/snippan
För hon stod och kliade sig utanpå jeansen ogenerat i grenen och rättade till jeansen
Hon var diskret men ogenerat...
Tänkte på hennes släta unga fitta
Som jag med rätt verktyg och krämer hade fått polerat ren och slät som en biljardbord
Och sen skulle hon få rida mitt ansikte tills hon svimmade av mängden orgasmer...

Men stod kvar och pratade och låtsades som jag inte var en gubbsjuk pervo
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har precis varit på solsemester
Låg vid poolen och kollade lite unga kvinnor
Inte speciellt trångt vid poolen
Men låg nära en ung kvinna i stringa
(Jag la mig först, hon dök upp efter mig)

Hon låg på mage och läste nån bok
Knäna brett isär och fötterna "viftande" i luften
Lite som hon låg och gjorde knipövningar....
Blev rätt intensiv på den och gav ifrån sig ett ljud som en hicka/rysning....

Hade en tanke vad hon egentligen gjorde där vid poolen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Men vad hände på jobb....
En hel del unga vackra tjejer

De klär sig så att man vill klä av dem
Och de luktar som man vill äta dem med sked
Älskar doften av kvinnor...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kvinnorna på jobb...

de blir fler och de gör en t o k i g..
en av de unga tjejerna har en kropp som får arbetskläderna att se sexiga ut på henne
klassiska tråkiga jobbebrallor sitter så vackert tajt om hennes vältränade lagom stora röv
vill inte släppa den med blicken

dessutom har hon ögon som man vill drunkna i...
 
Toppen