Ful gubbe på gymmet, julbonus

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Varit en hektisk tid innan jul
Men lyckats klämma in några gympass och gymklasser
Ett gympass blev sent, frugan var bortrest så jag passa på att sticka iväg sent

Träffade en kvinnlig kompis, en vältränad het blond milf där, vi var typ ensamma
Och när vi verkliga var ensamma och var på väg, så kom Jenny, som hon heter och såg lite blyg och lite skamsen ut
"Ska du duscha här?"
-hade inte tänkt det, men varför undrar du?
Visade sig att hon är lite "mörkrädd" och ville ha lite sällskap
"Kan du tänka dig att sitta i omklädningsrummet när jag duschar?"

Den frågan behövde hon inte ställa två gånger
Så jag hängde med in och satte mig på bänken medan Jenny började klä av sig, förvånansvärt oblygt hoppade hon ur sina svettiga träningstajts och topp
Fina naturliga fasta bröst, en vältränad kropp och de svettblöta stringtrosor satt hårt upp så gick inte att missa kameltån
Hennes rumpa var lika välformad i string som i tajts
Men även stringen åkte av och hennes hårlösa venusberg brottades
Satt och försökte följa hennes konversation och se oberörd ut när hon struttade naken med handduken i ena handen och necessären i andra.
Är man inne på damernas omklädningsrum, ensam med en blond vältränad naken milf
Duscharna har full insyn
Så jag satt och n j ö t hur hon duschade av sig, tvålade in h e l a sin nakna fantastiska kropp
Medan hon fortsatte att snacka om jul och småsaker. Såg ut som hon njöt av att tvåla in sig inför mig. Snabbdusch som hon lovat var inte så snabb... Men jag klagar inte

När hon väl var klar torkade hon sig som vilken "snubbe" som helst... Hon stod typ en halvmeter ifrån mig och torkade sig ingående... hennes nakna hud, hennes hårlösa mus, vackra ben, vältränad röv...
Satt hur "cool" som helst och hade ett bultande stånd

När hon hade torkat sig, så smörjde hon in sig med hudkräm...

När hon var klar och påklädd så tackade hon mig för att jag varit så snäll och "passat"

"Nästa gång kan du väl ha med dig, så kan vi basta?"

-absolut


Gissa om jag runkade hårt när jag kom hem...

Min och Jennys hemlis, vi är båda gifta och det hände inget... Men inget våra partner behöver veta...

Bastu? Kanske en annan gång?
 
Toppen