Fula kallingar

Skutt

Medlem
Kön
Man
Detta hände för hur länge sen som helst, när jag gick i högstadiet. Vi var ett litet gäng hemma hos en tjejkompis en lördag kväll. Vi var två killar och tre (eller fyra?) tjejer. Vi gjorde inget särskilt, utan satt och pratade skit. Klockan blev mycket och det började bli dags att dra sig hem. Tjejerna skulle sova över och insisterade på att vi killar också skulle göra det.

Vilket tillfälle!! [:0]

Tyvärr hade jag världens fulaste kallingar på mig, vilka jag skämdes över. Så jag kunde inte med att visa dem för tjejerna, så jag drog någon lam ursäkt att jag var tvungen att åka hem (trots att föräldrarna var bortresta över helgen).

Sen dess har jag sett till att ha kallingarna i ordning... :)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Alltså grymt taskig tajming kan man väl säga... Så i fortsättningen är det nya å fräscha kallingar som gäller!!!
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Är väl iofs en känslig ålder när man går på högstadiet, men visst måste du ha ångrat dig lite efteråt, för så hemska kan de väl inte ha varit. :D
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Så jäkla illa kan dem som sagt inte ha varit, det är ju insidan som räknas även på et tpar kalsonger.
 

Knacke

Medlem
Kön
Man
Jag kan tänka mig ett par riktigt taskiga som jag själv hade... Började med boxer nån gång i högstadiet... innan dess var det *pojk*kallingar...
 
Toppen