Full å kåt??

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Om inte annat så blir vår sexualitet mer accepterad av män då de tror att vi blir "fyllekåta" och då kan man få vara sig själv fullt ut!!:p
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Nää... det stämmer inte på mig.
Jag blir inte kåtare när jag är full. Gillar inte ens att ha sex då :eek:
Vill ha full känsel och kontroll :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag blir absolut mer kåt när jag har druckit lite. Kan inte säga att jag behöver bli full, det räcker med ett halvt glas rödvin eller så :)
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Visst blir jag lite kåtare = mer ohämmad eller omdömeslös när jag är full och då kanske det händer saker som inte händer annars[}:)]
Dagen efter blir jag alt som oftast fyllekåt och då kan det vara riktigt ordentligt kåt. Har jag en partner då kommer vi knappt ur sängen och är jag ensam får leksakerna och duschen göra tjänst!:D
 

Smokie77

Medlem
Kön
Man
Visst blir jag lite kåtare = mer ohämmad eller omdömeslös när jag är full och då kanske det händer saker som inte händer annars[}:)]
Dagen efter blir jag alt som oftast fyllekåt och då kan det vara riktigt ordentligt kåt. Har jag en partner då kommer vi knappt ur sängen och är jag ensam får leksakerna och duschen göra tjänst!:D

Samma här...:p
När jag är bakis kan jag sätta på tjejen hur mycket som helst...Finns ingen hejd då.
 
W

wille2

Gäst
Min faster blev på min farsas 50 årfest full och att jag som nyss fått körkort fick skutsa hem henne.Hon ville att jag skulle hjälpa henne in.Hon var full och kåt 60 årig änka jag 19 år kåt kunde inte motstå min kåta faster
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min faster blev på min farsas 50 årfest full och att jag som nyss fått körkort fick skutsa hem henne.Hon ville att jag skulle hjälpa henne in.Hon var full och kåt 60 årig änka jag 19 år kåt kunde inte motstå min kåta faster

du brände alltså på din 60åriga faster när du var 19....? r det korrekt uppfattat?[:0]
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] hehe, när ska vi gå på fest nästa gång? [/quote]

Hmm... Så... du skulle ta tillfället i akt och utnyttja en stackars onykter flicka menar du? hmm...[}:)] ;)

:love: :love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hehe, när ska vi gå på fest nästa gång? [/quote]

Hmm... Så... du skulle ta tillfället i akt och utnyttja en stackars onykter flicka menar du? hmm...[}:)] ;)

:love: :love:[/quote]

hehe, inte utnyttja en stackars onykter flicka
mer ge en henne en chans att leva ut alla hennes hämningar

jag utnyttjar ingen som inte boktstavligen ber om det;)
 
Toppen