Fundering

M

mike19

Gäst
Varför skall det kännas så pinigt att jag som kille gillar se o röra andra killars snoppar. Borde vara naturlig om bägge är med på det. Måste man direkt hamna i ett fack att man är Gay för det? Har testat några ggr o trivts med detm men sedan när man typ fått utlösning, kommer tankar på att man är knäpp som gillar det. Är ni fler som känner lika? Är en stor hemlighet för mig bara de jag vart med vet om det.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Varför skall det kännas så pinigt att jag som kille gillar se o röra andra killars snoppar. Borde vara naturlig om bägge är med på det. Måste man direkt hamna i ett fack att man är Gay för det? Har testat några ggr o trivts med detm men sedan när man typ fått utlösning, kommer tankar på att man är knäpp som gillar det. Är ni fler som känner lika? Är en stor hemlighet för mig bara de jag vart med vet om det.
Varför skulle det vara så knäppt att vara gay?
Kom ut istället, blir säkert inte enkelt just nu
Men längre fram blir det säkert det
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Gillar du tjejer också?

Själv tänder jag på både män och kvinnor. Det är främst kåtheten, lusten och situationen jag går igång på rent sexuellt. När det kommer till kärlek och att älska någon känner jag att det är en person man älskar och inte vilket kön hen råkar ha. Bi kanske man skulle kalla mig men eftersom jag har man och barn uppstår aldrig frågan.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror på att vi inte ska sätta in oss själv i fack. Det är bättre vi bara gör vad vi själva känner oss bekväma med utan att fundera på om vi är det, eller det andra.

Personligen skiljer jag nog också på sex och förhållanden. Båda kan gå hand i hand, men sex behöver inte betyda mer än att jag vill ha det skönt med någon. Om det är en man eller kvinna spelar egentligen mindre roll i mitt huvud.

Däremot så skulle jag nog inte kunna ha ett förhållande med en kille. Vad det placerar mig i för kategori spelar ingen som helst roll heller. :)
 

sugerdjupare

Aktiv medlem
Kön
Man
Sexualitet är glidande, från 100 % hetero till 100 % homo. Man behöver inte komma ut ur garderoben bara för att man gillar att runka eller suga en annan killes kuk någon gång. IMO.

Däremot finns det killar som säger sig vara hetero men ändå letar efter andra killar (som är hetero eller möjligen bi) som kan gangbanga dem, och då blir det lite konstigt. Om man gillar att regelbundet få (eller ge) kuk hårt i mun och röv på andra män, då kanske man i alla fall kan överväga möjligheten att man är bi...?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sexualitet är glidande, från 100 % hetero till 100 % homo. Man behöver inte komma ut ur garderoben bara för att man gillar att runka eller suga en annan killes kuk någon gång. IMO.

Däremot finns det killar som säger sig vara hetero men ändå letar efter andra killar (som är hetero eller möjligen bi) som kan gangbanga dem, och då blir det lite konstigt. Om man gillar att regelbundet få (eller ge) kuk hårt i mun och röv på andra män, då kanske man i alla fall kan överväga möjligheten att man är bi...?

Finns ingen skam i någons lust
Så länge den inte skadar eller gör någon illa
Bättre att leva än att gömma sig
 

sugerdjupare

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns ingen skam i någons lust
Så länge den inte skadar eller gör någon illa
Bättre att leva än att gömma sig

Absolut. Det som oroar mig är om/när personer inte ens verkar kunna erkänna för sig själva att de är något annat än hetero eftersom det kan leda till väldiga inre konflikter. Om man inte har något behov av att definiera sin sexualitet, eller inte ser någon motsättning mellan den etikett man klistrar på sig och de sexvanor man har, då är det naturligtvis inget problem!
 
Toppen