Fundersam om onani

DragonKing

Ny medlem
Ålder
46
Jag pendlar in till stan, det tar nästan en timme med lokal tåg, varje morgon och varje kväll...

Flera gånger när det varit lite folk i vagnen, så har jag sett (nu två olika) tjejer som verkligen ser ut att smeka sej själva... Antingen så är det så - eller så lyckas jag bara få det till det (det är ju inte som i en porrfilm, att de skulle stöna och skrika, det är mer långsamma rörelser under jackan i knät och sen sprattliga ben)....

Är det möjligt att de faktiskt onanerar precis på sätet snett över där jag sitter - eller är jag bara för kåt för mitt eget bästa?

En fråga till alla tjejer här: Är detta möjligt, skulle ni kunna onanera (och komma) i smyg då det sättet?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag pendlar in till stan, det tar nästan en timme med lokal tåg, varje morgon och varje kväll...

Flera gånger när det varit lite folk i vagnen, så har jag sett (nu två olika) tjejer som verkligen ser ut att smeka sej själva... Antingen så är det så - eller så lyckas jag bara få det till det (det är ju inte som i en porrfilm, att de skulle stöna och skrika, det är mer långsamma rörelser under jackan i knät och sen sprattliga ben)....

Är det möjligt att de faktiskt onanerar precis på sätet snett över där jag sitter - eller är jag bara för kåt för mitt eget bästa?

En fråga till alla tjejer här: Är detta möjligt, skulle ni kunna onanera (och komma) i smyg då det sättet?

Gottegris ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det finns alldeles säkert kåta busiga flickor som gör så där. Hur ser de ut i övrigt? Andning? Rosiga kinder? Ögonen? Du borde se på deras ansikten om de kommer.

Jag har absolut smekt på liknande ställen men inte så att jag kommit av det.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har en kvinnlig bekant som roar sig med att knipa sig till orgasm helt omärkligt på tåget och på jobbet. Jag är mycket avundsjuk!

Det verkar coolt! Jeans kan ibland sitta så att en söm gnider emot klitoris när man spänner låren och rumpan. Jag har aldrig kommit av det men det skulle nog gå om man gav det lite tid. Typ när man sitter i bilen och väntar eller så.
 
Toppen