Funkar allt när man är kåt?

Dekal

Aktiv medlem
Kön
Man
Smekte min fitta och kollade på underbar porr för några dagar sen, och insåg att när jag blir riktigt kåt så kan jag typ kolla på det mesta även sånt jag inte tänder på. Så min fråga är när ni är kåta kan ni kolla på vad som tills ni kommer eller kan ni bli avtända även i stundens hetta och tappa lusten
Jag kan nog tappa känslan om det kommer klipp jag inte alls är sugen på för stunden.
Då får man lite börja om igen.

cocos67

Välbekant medlem
Kön
Man
Smekte min fitta och kollade på underbar porr för några dagar sen, och insåg att när jag blir riktigt kåt så kan jag typ kolla på det mesta även sånt jag inte tänder på. Så min fråga är när ni är kåta kan ni kolla på vad som tills ni kommer eller kan ni bli avtända även i stundens hetta och tappa lusten helt?
Känner samma! Djur, homo, och annat kinky funkar. Men avföring och tvång går bort.

K-nalle

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
År jag riktigt kåt kan jag stänga ner porren och runka vidare med ” inre” bilder till jag kommer, men när man runkar live med någon är det precis tvärtom. får inte nog av att se andra tillfredställa sig och känna kåtheten vibrera i luften.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Smekte min fitta och kollade på underbar porr för några dagar sen, och insåg att när jag blir riktigt kåt så kan jag typ kolla på det mesta även sånt jag inte tänder på. Så min fråga är när ni är kåta kan ni kolla på vad som tills ni kommer eller kan ni bli avtända även i stundens hetta och tappa lusten helt?
Jag har nog tre nivåer:
1. Intressant - tändande
2. Ointressant
3. Avtändande

Men gränsen mellan 1 och 2 är flytande, har man gått igång så kan mycket i kategorin ointressant bli intressant och tändande, och tvärtom också, dåliga dagar krävs det mer för att vara intressant.
Däremot är kategori 3 alltid avtändande, är man riktigt på gång kanske den inte slaknar helt, men det som är avtändande drar alltid ner känslan - det kan aldrig lyfta till passivt ointressant.

Toppen