fyllesex.

Wurrah

Medlem
Kön
Man
jaa ni.. första posten, men till ämnet, igår hade jag oskyddat sex ned en tjej jag inte känner överhuvud taget, tycker ni jag borde gå och kontrollera ifall jag har fått diverse könssjukdomar nu ? och sen en sak till, har någon mer upplevt slidan så slapp så att man har allvarliga problem med att få utlösning? För det gjorde jag igår, jag brukar vara snabb men jag fick pumpa på i en evighet kändes det som. vet inte om det kan ha varit alkoholen som spelade in, jag var lite berusad så det var inget farligt, men aja, kände mestadels för att prata av mig lite :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du får förlåta men någonstans blir det lite för motsägelsefullt att läsa att du "brukar" vara snabb - när du skriver i en annan tråd att du blev av med oskulden igår:sleep:

Alkohol och sexdebut kan uppenbarligen få den mest erfarne att tappa fokus;)

Dessutom tycker jag att du skall vänta med att bli medlem här tills du har fyllt 18 år...
 
G

Guest

Gäst
jaa ni.. första posten, men till ämnet, igår hade jag oskyddat sex ned en tjej jag inte känner överhuvud taget, tycker ni jag borde gå och kontrollera ifall jag har fått diverse könssjukdomar nu ? och sen en sak till, har någon mer upplevt slidan så slapp så att man har allvarliga problem med att få utlösning? För det gjorde jag igår, jag brukar vara snabb men jag fick pumpa på i en evighet kändes det som. vet inte om det kan ha varit alkoholen som spelade in, jag var lite berusad så det var inget farligt, men aja, kände mestadels för att prata av mig lite :)

Det e väl ganska självklart att testa sig om man har oskyddade one nights ?? Visst, ja försöker slippa kondom med one nights (om inte tjejen verkligen vill) men då får ja acceptera testa mej. Ja har varit typ stammis på ungdomsmottagningen under perioder men jag tycker det e värt det... Tycker du inte om att testa dej så e det kondom som gäller...

Sen om hon e så slapp så får d väl be henne knipa åt lite :)
 
Toppen