Gästbokinlägg

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag fattar inte att de ska vara så svårt för folk att förstå att tejerna inte vill cama, bara för att dom är här betyder inte de att dom sitter och väntar på att någon vill cama.
Om man tittar i tejernas gästbok så är dom oftast sprängfylda med en massa medelande från nya medlemar som frågar om dom e kåta eller om dom vill cama.

Att de ska vara så svårt att förså att det här är INTE NÅGON KONTAKT sajt, det fins de andra siter för för.
Det är sorligt att dom e tvungna att skriva i sin press att dom INTE VILL CAMA, men de verkar inte hjälpa för folk fortsätter ändå att spama med erbjudande om cam.

Så alla nya medlemar sluta spama tejerna och läs för faan reglerna

[}:)]:eek:[}:)]:eek:[}:)]:eek:[}:)]:eek:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag fattar inte att de ska vara så svårt för folk att förstå att tejerna inte vill cama, bara för att dom är här betyder inte de att dom sitter och väntar på att någon vill cama.
Om man tittar i tejernas gästbok så är dom oftast sprängfylda med en massa medelande från nya medlemar som frågar om dom e kåta eller om dom vill cama.

Att de ska vara så svårt att förså att det här är INTE NÅGON KONTAKT sajt, det fins de andra siter för för.
Det är sorligt att dom e tvungna att skriva i sin press att dom INTE VILL CAMA, men de verkar inte hjälpa för folk fortsätter ändå att spama med erbjudande om cam.

Så alla nya medlemar sluta spama tejerna och läs för faan reglerna

[}:)]:eek:[}:)]:eek:[}:)]:eek:[}:)]:eek:

Bra rutet!

Ska vi ha några tjejer kvar gäller det att vi kan uppföra oss som män, inte som småpojkar eller galningar!

/C
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Instämmer fullständigt och hoppas att det kan minska mängden av mer eller mindre desperata inlägg...
Bra sagt skalman1! :cool:
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Det som är sorligt är att de bara är nya medlemar, antagligen är de bara en jävla massa fjortisar som (ursäkta uttrycket) vill se fitta.
Men för faan ladda ner porr om ni så gärna vill se eller försök på lunar.
Där fins de många fjortisar som kanske vill cama eller någon 60 årig gubbe som hete sofia.

[}:)]:eek:[}:)]:eek:
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Är det så? Att det bara är nya medlemmar?

Vi kanske ska föreslå en ändring: Nya medlemmar kan inte skriva i gästböcker och skicka meddelanden. Det är först som Medlem eller Stammis som man kan göra det. Då skulle nya medlemmar hinna lära sig spelets regler innan de själva prövar vingarna.

Bra eller dålig idé?
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
ja jag tycker att när man gå in på tejernas gästbok så är det en jävla massa inlägg oftast från nya medlemar, de låter som en bra idé att bara medlemar och uppåt ska skriva och skicka, inte dun idé :D:D:D
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Skrev ihop ett förslag under Förslag till förbättringar. Vi får se om det faller i god jord.
 

naughty

Medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
Jag e en ny medlem, men jag håller inte på så. Jag tycker inte man ska "straffa" alla nya medlemmar, för att vissa håller på så.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag tycker också att idén är bra med att inte alla kan skriva personliga inlägg direkt. Det handlar inte om att straffa utan att låta våra tjejer här vara lite fredade. Se det mer som en belöning för dem som orkar skriva vettiga och återkommande inlägg.

Sedan hoppas jag verkligen att nya medlemmar känenr sig välkomna ändå!
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Är det så? Att det bara är nya medlemmar?

Vi kanske ska föreslå en ändring: Nya medlemmar kan inte skriva i gästböcker och skicka meddelanden. Det är först som Medlem eller Stammis som man kan göra det. Då skulle nya medlemmar hinna lära sig spelets regler innan de själva prövar vingarna.

Bra eller dålig idé?

Jag tycker det låter som en riktigt bra idé. Ska leta rätt på den i förslagforumet och ge den mitt medtycke...
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag har nu precis tagit mort min MSN:adress ur mitt krypin. Jag har ingen homofobi att tala om, men när helt okända killar vill adda mig drar jag åt mig öronen. Jag kopplar denna kulmen av att killar vill adda av att jag gick med i detta forum vid ett speciellt datum...så det kan bara vara härifrån. Mestadels icke medlemmar (tror jag...).

Jag har full förståelse vartör tjejerna är TVUNGNA att skriva att det inte vill cama. Inte inte ens det hjälper ibland har jag förstått. Det är ju fan inte klokt...

Jag har inte alls emot att adda nån kille, men jag är inte intresserad av att snuska med chat eller cam.

Så vissa begränsningar vore önskvärda helt klart..
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
plättlätt det här. ha. har ingen webcamera, alltså kan det tjatas hur mkt som helst.. har faktiskt sluppit en massa såna förslag sen jag rensade rejält i gb.. ?!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar radera alla mail och gästboksinlägg, och fortsätter att radera, tillslut ger de med sig.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det bästa vore ju om man kunde införa en funktion så att man kunde spärra medlemmar som skrev "otrevliga" mail...
 
Toppen