Går för snabbt!

Exos

Ny medlem
Kön
Man
Har ett litet problem, eller litet o litet, ett jobbigt problem.
Väldigt många gånger jag ska ha sex så nästan direkt når jag ska håller på att föra in kuken i fittan, så håller det på att gå för mig direkt [:(!]
Någon med liknande problem som har något litet knep att undankomma denna första utlösning :)
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
du kan ju prova att runka en stund inna du ska till och ha sex , eller att din flickvän sugerav dig innan ,det brukar fördröja utlösningen
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte hur gammal du är eller hur erfaren du är av sex. I början är man givetvis överkåt. Men det handlar ju ändå mest om diciplin. Visst skulle jag med kunna komma efter att ha juckat i 5 sekunder om jag släppte loss... men när du känner att det börjar kittla i staken så får du helt enkelt stanna upp ett par sekunder, och sen köra vidare... sen stanna upp... osv. Visst är det frustrerande, men om man vill hålla på länge och göra tjejen glad så är det bara att öva upp diciplinen... :)

Kåt & glad
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte säga att jag känner igen ditt problem. Men det finns många sätt att fördröjja, försök till exempel runkar mycket och ofta, det brukar avhjälpa för tidig utlösning. Men jag vet själv, i vissa ställningar är det omöjligt att hålla sig nå länge, t.ex. när tjejen ligger på mage och man knullar henne "bakifrån", då blir jag i alla fall dunderkåt och kommer direkt!
 
Kön
Man
Precis Dundee. Den ställningen kan få mig att spruta utan att jag ens hinner tänka... kanske för att kniper så om kuken om hon inte har så särade ben?
 
Kön
Man
Det finns två saker som styr ejakulationsreflexen. Det en är den rent mekanisk-sensoriska stimuleringen, det vill säga när kuken gnids mot slidväggarna, den andra, som är den absolut kraftigare av de två, är den mentala upphetsningen. Bara tanken på att penetrera kan räcka.. vad göra?

Här är mina tips:
1. Runka av dig en timme innan.

2. Koncentrera dig på andningen, andas djupt med lungna andetag. Ett vanligt fel är att man håller andan, då kommer utlösningen fortare.

3. Var avslappnad, spända muskler ökar bildandet av koldioxid vilket gör att man kommer fortare. En liten (observera LITEN) mängd alkohol kan få en att slappna av.

4. Det visuella är viktigt. Bara åsynen av en blöt fitta kan få det att gå. Välj en ställning som inte är så visuellt upphetsande.

5. Gör allt sakta. Långsamma rörelser kan ge bättre kontroll. Närma dig sakta så att du känner att du hänger med. Pressa kuken ytterst försiktigt mot blygdläpparna. Låt den glida in sakta sakta.

6. Känner du att du inte kan hejda dig så prova att "frysa" och knipa det hårdaste du kan med PC-muskeln (kan behöva tränas upp). Det kommer att hejda utlösningen. Pc-muskeln är den muskel du använder för att stoppa strålen när du kissar.

7. Övning ger färdighet. Man måste vänja sig vid känslan av en våt vagina som omsluter penis. Träna sinnet att tänka "it's no big deal". Våga misslyckas. Varje gång lär du dig om hur din kropp funkar.

Hoppas detta kan vara till någon hjälp. It's all in your head. Lycka till!

M D
 
Kön
Man
Jodå, baggen, något har man väl lärt sig genom åren :oops:

För tidig utlösning är ju ett vitt omfattande problem, som få har någon riktig bot på... allt handlar om att förstå hur hela ejakulationsmekanismen fungerar. Och kom ihåg: det finns ingen "quick fix", sådant här tar tid och kräver tålamod - ge inte upp!
 
Toppen