Går på svältdiet...

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Sexliv som livet i övrigt har ju en viss förmåga att gå lite upp och ner?
Vad mej själv beträffar har jag hittills inte lyckats träffat nån kvinna som vill mer än mej själv? I böjar av alla sorters förhållanden brukar ju båda bete sej som kåta kaniner men efter ett tag så brukar det ju tyvar ebba ut, i alla fall för mina partners?
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
Det är fel årstid nu. I Sverige blir det kallt, mörkt och allmänt 'jävligt' och då tar nog sexlusten sig en törn också.

För egen del kan jag säga att jag inte alls är lika 'sugen' nu som under vår/sommarmånaderna och kanske gäller samma för sambon .... :sleep:

En resa nånstanns där det är varmare och man får lite solljus på sig skulle nog vara bästa 'medicinen' för att råda bot på detta tror jag ;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det är tydligt att det är ups and downs, high and low i tillvaron. Fick visserligen några snabba omgångar i helgen - men alltså tre ggr på en helg och inget i veckan innan dess.... Det är svältdiet!

Jag är antagligen väldigt fördomsfull, för jag har fått för mig att det är grabbarna som behöver tjata om mer sex. Oftast behöver jag inte det, utan får så det räcker och blir över. Så finns det sådana här perioder som nu tycks ha inletts igen - och jag blir tokig! Känner mig oattraktiv, fet och oälskad och hela livet målas i gråare färger :( Fortsätter det så här, så kan jag lika grna gå i ide.

Jaha ok, ska vi diskutera det här så...
Vad gör du själv åt saken? Är väl ändå inte bara på mitt ansvar att ta initiativ jämt?
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Oops!
Hoppas jag inte kliver på någons tår nu eller klampar in där jag inte ska? men tycker det var skön de du skrev om initiativ, ibland räcker en blick men andra gånger hjälper det fan inte ens om man sätter upp neonskyltar över hela stan. Skönt att man inte är ensam om att uppleva sånt.
Just nu har jag hela huset fullt av skyltar och skriker i megafon men det tycks inte göra någon glad här hemma..
 

aerouh

Ny medlem
Kön
Man
Det är tydligt att det är ups and downs, high and low i tillvaron. Fick visserligen några snabba omgångar i helgen - men alltså tre ggr på en helg och inget i veckan innan dess.... Det är svältdiet!

Jag är antagligen väldigt fördomsfull, för jag har fått för mig att det är grabbarna som behöver tjata om mer sex. Oftast behöver jag inte det, utan får så det räcker och blir över. Så finns det sådana här perioder som nu tycks ha inletts igen - och jag blir tokig! Känner mig oattraktiv, fet och oälskad och hela livet målas i gråare färger :( Fortsätter det så här, så kan jag lika grna gå i ide.

Själv är jag "glad" om det blir mer än en gång om året. Så har det varit i över tio år nu och livet blir verkligen grått, särskilt om man inte har så många andra glädjeämnen. Onani kan ju hjälpa för stunden men ibland blir man bara trött på alltihop! Hoppas det vänder uppåt för dig snart Fragolina!
 
Toppen