Gömmer ni dildon?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag bodde hemma hade min lillasyster en dildo i en låda i nattygsbordet. Mamma hade köpt den mamma hade flera själv. Enligt min syster ville inte att pappa skulle upptäcka en stav med hennes könssafter på. Mamma trodde han inte skulle märka något men tyckte det var bäst att hon hade en själv. Mina porrtidningar däremot gömde jag i skivomslag för Lp skivor, jag visste var syster hade sin dildo och hon visste var mina tidningar var. Jag var inte intresserad av hennes dildo och mina tidningar läste hon någon gång men gillade det inte.
Även om hon nu tittar ofta på porrfilm, mjukporr även om det händer. Min systerdotter vet vad det är och att mamma använder den ibland. Min syster är ensamstående mamma och porr tittandet och dildo använder hon när dottern bor hos pappa tre eller fyra dagar i veckan. Fast hon säger att hon hört sin dotter stöna och onanera, fast hon är en fjortonåring så det är väl normalt.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har en del leksaker och dom ligger i en IKEA klädbox under ett par handdukar. Boxen är placerad längst upp i min garderob som typ undanstoppade kläder, tror inte någon tittar i den någonsin...skulle dom det så får de se en del gummi och batterier *skrattar*
 
Toppen