"göra rent" i rumpan bra?

DanielJA

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag är en kille och undrar hur ni tjejer/killar som gillar att få nått i baken, hur ni gör rent bra INNANFÖR analenöppnigen? Jag gillar att få nått där när jag runkar, men ibland så vill jag inte köra upp nått där för vill inte att den objektet jag för in ska bli täckt med bajs sen när jag är klar. Så, hur gör jag rent bra?
 

Lil E

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag köpte en Anal-douche, som en plast ballong med lång pip som man fyller med vatten sprutar in i analen och sedan trycker ut vattnet och eventuella orenheter. I love it! köpte den online, på www.sexleksaker.com tror jag att sidan heter, kan vara .se också...
Lycka till!:D
 

Notmyrealname

Ny medlem
Kön
Man
Har också provat anal-douche, men tycker inte att det funkar så bra, då är en lavemangspåse från apoteket bättre (engångs lavemangpåse som fylls med vatten, går att använda flera gånger). Observera att du inte ska använda laxerande medel, det räcker med vanligt kranvatten, och gör det inte för ofta.
 

DanielJA

Ny medlem
Kön
Man
tack! men ville inte köpa en massa grejer helst, bor hemma med föräldrar iofs :)
Bruka duscha, och skruva av munstycket och sätta den vid analöppningen och sen göra rent med bomullspinnar ^^ om det behövs.
 
Toppen