G-Punkten

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hand upp!
-jag har hittat den...

det ger alltid trevliga upplevelse...

hur jag gjorde, var lyhörd, lyssnar på de subtila signalerna

leta försiktigt, när det o r d e n t l i g t fuktigt & svullet..
sen letar man sakta & ger lite skön massage
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ett tips från en tidigare, medlem Bella
Kvinnlig onani/ oooh så kåt:

Kom på att jag kan ju dela med mig om bästa tipset ifall nån inte har testat anal onani. Du ska va ren och fräsch så klart, och ha glidmedel, typ matolja eller vad som helst. Sitt med knäna högt upp. Jag brukar ha fötterna på bordet på varje sida om datorskärmen medan jag sitter i stolen. då känns det som att jag visar alltihop för alla jag chattar med och dessutom kommer man åt analen bra. massera först länge och smörj in. Använd sen långfingret. det är skönt att bara dra det in och ut precis vid knogen några gånger. tryck in det hela vägen och låt det "vispa" runt tills du känner att du når att trycka på din g-punkt. om du vill kan du ju massera klittan samtidigt, men då finns det risk att du missar själva g-punkts-orgasmen. jag lovar att du kommer att känna dig som ett sexigt kinky vilddjur och älska det!
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Oxå hittat. Sitter 5-10 cm in på ovansidan (om kvinnan ligger på rygg). Den känns som en liten svullnad. Som Doc säger - lugnt och fint och känn dig fram. Du kommer märka på henne om du är rätt ute...

Får ni till det kommer du belönas med att få se din kvinna uppleva en riktigt härlig orgasm! :p
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Oxå hittat. Sitter 5-10 cm in på ovansidan (om kvinnan ligger på rygg). Den känns som en liten svullnad. Som Doc säger - lugnt och fint och känn dig fram. Du kommer märka på henne om du är rätt ute...

Får ni till det kommer du belönas med att få se din kvinna uppleva en riktigt härlig orgasm! :p


Nu pratade jag om kvinnans G-punkt. Läste snabbt och kanske missuppfattade jag? Någon "anal G-punkt" har jag inte letat efter...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hur många är det som hittat sin g-punkt och hur gjorde ni?

-----
Har hittat den.... men kan inte riktigt komma ihåg hur det gick till...:sleep:.

Känns iaf bäst när man är som allra kåtast....

Känner av den bäst när jag sitter/ligger ovanpå.... ger mig sköna orgasmer, ibland även fontänorgasmer!
:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur många är det som hittat sin g-punkt och hur gjorde ni?

-----
Har hittat den.... men kan inte riktigt komma ihåg hur det gick till...:sleep:.

Känns iaf bäst när man är som allra kåtast....

Känner av den bäst när jag sitter/ligger ovanpå.... ger mig sköna orgasmer, ibland även fontänorgasmer!
:p


Har inte hittat den (än), så jag uppskattar dels frågan och dels alla tips:oops:

:love: från Snäckan
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Jag har hittat den - kan bara bekräfta det som redan skrivits här. När jag (resp min kille) rör vid G-punkten vibrerar hela kroppen liksom.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad jag har fattat det som så kan man träna upp någon muskel så att kan liksom kan "trycka fram" g-punkten så att den blir synlig så att det blir lättare att smeka den. [:cool:]
 
Toppen