G-punkten

stilig

Medlem
Kön
Man
G-punkten


Någon som provat detta eller något liknande? Funkade det? Och tjejer, är det i sådana fall så skönt som det ser ut?




(Det borde finnas en sökfunktion där man kan söka i tidigare trådar. Ber om ursäkt om liknande tråd redan existerar)
 

Sixty

Ny medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Har väl haft nån fjuttig, men skulle vilja få sån där rejäl fontän nån gång :) Det hade varit trevligt, tror jag :p
 

Sixty

Ny medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
DocH; Jag kan nästan tänka mig det :p
Ännu en sak att gå på jakt efter :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag håller på och "övar" - min kärlek har hittat den, jag som började tvivla på dess existens :D Har "bara" fått ett par små än så länge men de överträffade allt jag någonsin känt tidigare - så det blir till att fortsätta jobba på det. Tror dock att man inte ska tokfixera sig vid g-punktsorgasmer utan också vara fullständigt nöjd med att man kan orgasmera på andra sätt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag håller på och "övar" - min kärlek har hittat den, jag som började tvivla på dess existens :D Har "bara" fått ett par små än så länge men de överträffade allt jag någonsin känt tidigare - så det blir till att fortsätta jobba på det. Tror dock att man inte ska tokfixera sig vid g-punktsorgasmer utan också vara fullständigt nöjd med att man kan orgasmera på andra sätt!


det är rätt!:)
 

stilig

Medlem
Kön
Man
Glidmedel är införskaffat, jag ska gå på jakt efter den så fort tillfälle ges tänkte jag.
 
Toppen